neděle 31. října 2010

Hrací sobota

Na sobotu jsem neměl žádný plán a tak trochu jsem se obával, že to bude dost slabé, protože všichni něco měli - Sandra byla pryč na výletě s rodiči a Meg měla baketball match v Bergenu (samozřejmě nehrála kvůli tomu ramenu, ale měla už koupené letenky, tak se tam chtěla jet podívat a aspoň navštívit svoji kamarádku ze Stavangeru). Ráno kolem půl desáté se odebrala na letiště. Já se vklidu nasnídal a bez jakýchkoli vyhlídek na nějakou akci (i venku bylo hnusně, takže se mi ani nechtělo jít se někam projít) jsem se vydal do počítačovky.

Dělám si tak nějaké blbosti na kompu a najednou mi píše Meg, že je zpátky doma, protože si omylem koupila letenky na minulý týden ... docela morda - 1300 NOKů v háji za letenky + 140 NOKů za autobus na letiště a zpět. Ty letenky byly samy o sobě dost drahé ... ale měla slíbeno, že od NTNUI (sportovní organizace, která zaštiťuje mimojiné i basket) dostane polovinu ceny zpět, takhle ale nedostane ani tu polovinu ...

Byla z toho dost vyřízená (kdo by nebyl, že ... peníze v čudu a navíc ztracený čas) a tak jsme se rozhodli, že si uděláme pohodovou sobotu - dobrý oběd, pokoukáme na film a zahrajeme nějaké hry, aby si Meg trochu spravila náladu. Já jsem byl rád, že je doma, protože jsem najednou měl o program postaráno.

Když jsem dorazil domů z  počítačovky udělal jsem nám "eggs in a basket" ... K tomuhle mě inspiroval film "V for Vendeta", kde to týpek dělal. Je to normální světlý toast pomazaný máslem z obou stran, do kterého se vykrojí uprostřed díra, hodí se to na pánev osmažit a do té díry se hodí vajíčko ... je to naprosto delikátní - ten toast je křupavoučký z toho smažení na másle a zároveň má v sobě trochu nasáklé to vejce se žloutkem uprostřed ... je to jednoduché, ale pošmákli jsme si jen co je pravda.


Po obědě jsme pořešili nějaké nutné nepříjemnosti - vynesli jsme odpadky a šli nakoupit. Potom byly na programu hry - konkrétně The Set (to co jsme hráli ve středu v kavárně se Sandrou a Pepou). Řekl jsem ještě Alici a ta si k nám přišla též zahrát ... no vlastně spíš vyhrát, protože nás oba úplně vydrtila. Hráli jsme s Meg dohromady jako jeden tým, ale přesto většinu her Alice vyhrála, i když se naše výsledky s Meg sčítaly ... fail :)

Po víc než hoďce hraní jsme udělali nějaké těstoviny na večeři a pak se šli koukat na film. Po filmu Alice odešla, Meg si šla dělat nějaké věci do pokoje a já též. Asi tak za hoďku za mnou Meg přišla, že si musíme ještě sami dva zahrát Set, že mě chce porazit :))

Hráli jsme to nakonec do půl jedné do rána ... morda, ale bavilo nás to neskutečně! To bylo vždycky - "Meg: Tak a poslední hra a jdeme spát, ok?" "Já: Jasně, souhlas" <hra> "Meg: Tak dáme ještě jednu co?" "Já: jj, dáme" :)) Mirjana jen kroutila hlavou když kolem nás procházela a sledovala nás v zápalu hry. Během hraní jsme zase dostali hlad, tak jsme ještě v průběhu natlačili toasty se sýrem, které Meg udělala.

Na to jak ta sobota ze začátku vypadala bídně to nakonec bylo víc než dobré!

Žádné komentáře:

Okomentovat