čtvrtek 28. října 2010

Jídla

Včera na večeři jsem pro nás s Meg udělal kořeněné kuřecí nudličky na cibulce s vařenýma bramborama a dušenou zeleninou (hráček, mrkev a hodně kukuřice) na másle - zejména to máslo je klíčem k fakt dobré chuti, je to až neuvěřitelné co to s tou rozmraženou zeleninou téměř bez chuti dokáže udělat :)

Během večeře jsme, mimo jiné, prodiskutovali s Meg to co jsem se dozvěděl na Global English. Říkala, že má pár kamarádů z basketu, kteří mluví tou černošskou angličtinou a že ona to též považuje za "bad English" a že tím stejně nemůžou mluvit ve školách. Opět hodně zajímavá diskuse.

Líbí se mi, že poslední dva týdny téměř každý den obědváme a večeříme spolu - já většinou navařím a Meg umyje nádobí. Ideální - nesnáším umývání nádobí a vaření mi vůbec nevadí - dokonce mě to baví, protože když se to dělá pro víc lidí je to mnohem víc motivující a když se to povede, tak má člověk o to větší radost.

Dneska jsem na oběd udělal řízky. Už mi to docela chybělo. Pořádně omaštěné brambory, dušená mrkev a do zlatova osmažené kuřecí šnicle. Pošmákli jsme si s Meg jak za mlada. Zbyly nám šniclíky i na večer (nebo na zítra), takže si dáme do nosu ještě jednou.

Tady jsou nějaké jídla, které jsem (jsme) během pobytu tady vařil(i).







2 komentáře:

  1. A typicky česká jídla neplánuješ? (aby Meg poznala Česko aspoň na talíři :) )

    OdpovědětVymazat
  2. Smažák, karboše a šnicl mi připadají dost typicky české, páč to jíme pořád, ne? :)

    Máš nějaký konkrétní nápad co udělat? Uvítám nějaké nápady. (Můžeš vynechat cokoli s hovězím - to je tady drahé jako prase). Možná zkusím vepřo-knedlo-zelo, ale musím pohledat esli se tady dá koupit knedlík (páč udělat ho neumím).

    Každopádně ona pozná Česko až k nám přijede, takže netřeba se obávat :)

    OdpovědětVymazat