úterý 12. října 2010

Večeře v Tyholt tower

Jak už jsem avizoval v předchozím postu, na konci cabin tripu jsme se se Sandrou, Alicí a Pepou domluvili, že zajdem na večeři do Tyholt tower na pizza menu. Tyholt tower je poměrně nepřehlédnutelný bod v Trondheimu, je to vysílač s rozhlednou a restaurací a je jednou z dominant celého města. Navíc horní patro restaurace je otočné, takže během večeře se člověk podívá na celé město ...


Měli jsme informaci, že akce na pizzu "all you can eat" je jen v neděli a pondělí a že je od 18:00. Bylo nám řečeno, že pokud chceme být nahoře v tom otočném patře, je potřeba tam být dostatečně brzo - tj. kousek před šestou. Proto jsme si dali sraz 17:30 v Moholtu a vyrazili směrem k věži.


Dole u vchodu jsme se dozvěděli, že jsme byli naprosto dezinformovaní. Akce "all you can eat pizza" za 99 NOK se koná každý den ale jen v neděli a pondělí je to až od 18:00 ... navíc nahoru nás servírka nechtěla pustit, páč jsme neměli rezervaci ... každopádně v dolním patře místo bylo (ze začátku jsme si přisedli k nějakým jiným lidem sedícím u většího stolu, později se místa uvolnila, takže jsme měli stůl jen pro sebe).



Když jsme se usadili, šli jsme si k baru zaplatit ten bufet. K pití jsme si samozřejmě nic nedali, protože i hloupá sklenice vody tam byla za 30 NOK ... Pizzu tam nosili na jedno vyhrazené místo, kde byl taky salát s dresingem, který byl v ceně. To bylo naprosto super - skoro jsem měl větší radost z toho salátu než z té pizzy, protože zelenina mi tady fakt chybí. Když se dojedla jedna pizza donesli hned druhou - jiný druh. Celkově jsme vystřídali 3 druhy pizzy. Všechny byly opravdu výborné.



Byl to pro mě fakt perfektní večer. Bavil jsme se hodně, líbilo se mi prostředí té restaurace a vůbec jsem potom měl strašně dobrou náladu. Když už nikdo z nás do sebe nemohl natlačit ani sousto, chvilu jsme ještě poseděli a ke konci obešli restauraci dokola abychom se rozhlédli po celém městě. Paráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat