čtvrtek 28. října 2010

Pondělní sporty

V pondělí jsem byl podruhé na tréninku Telemark Ski Gruppe. To je jakási lyžařská skupina, vůbec nevím co jsou zač, každopádně jsem se přes Alici a Sandru dozvěděl, že ty tréninky jsou poměrně dobré a že stojí za to si tam zajít. A opravdu. Je to takový mnohem zábavnější středoškolský tělocvik.

Na začátku je warm-up hoňka se zachraňováním (určitá jasně definovaná ostrá podmnožina lidí honí zbytek skupiny, kdo je chycen zůstane stát s rozkročenýma nohama a čeká až ho někdo "zachrání"). Dobré na vyblbnutí na začátek. Pak se postaví 10 stanovišť, kde se cvičí různé cviky (od lehsedů přes shyby až po skákání přes švihadlo) a rozdělí se lidi do 10 skupinek. Minutu vždycky hraje hudba a po tu dobu každý cvičí svým tempem na daném stanovišti. Pak je minuta na přesun a pak se zase minutu cvičí. Když se projde všech 10 stanovišť dá se párminutová přestávka a takhle se to jede třikrát. Nezdá se to, ale je to docela morda, když se ty cviky snaží dělat pořádně.

Minulé pondělí jsem druhé dvě kola tréninku vynechal, protože v druhé části tělocvičny byli žongléři a měly tam jednokolky ... a jedna jednokolka vypadala chuděra dost osamoceně, tak jsem se poptal týpka co tam na tom trajdal, esli si ji můžu půjčit a esli mi poradí jak začít. Takže jsem se nakonec aspoň 40 minut snažil naučit jezdit na jednokolce. Není to tak jednoduché jak to vypadá, když člověk pozoruje člověka, který to umí. Každopádně jakýsi progress se mi podařil a párkrát jsem udělal i dvě tempa bez podpory stěny předtím než jsem ztratil balanc ... určitě je to naučitelné, jen to chce čas (a bohužel se to kryje s tím druhým tréninkem, který je taky moc fajn, takže je to těžké rozhodování kam jít a kam ne).

Žádné komentáře:

Okomentovat