pondělí 11. října 2010

Páteční minihike

Od středy se mě drží nějaké neustálé nutkání jít někam pryč - do přírody. Každý den jsem se byl teda někam projít. Ve středu mě to popadlo až v 8 večer. Částečně to taky bylo způsobeno tím, že se k nám na byt zase nasáčkovali španěláci. Meg odjela až do neděle do Osla, Mirijana byla taky pryč. Samotnému se mi tam s nima fakt nechtělo být. Zbaběle jsem teda zvolil ústup. Popadl jsem bundu, čepici, rukavice, čelovku, mp3 přehrávač a šel jsem.

Neměl jsem žádný plán. Vyrazil jsem do Dragvollu, že tam půjdu směrem k jezerům. Ve tmě jsem bohužel někde blbě zahnul, takže jsem dorazil trochu jinam, než jsem chtěl, ale nevadí. Byl to les. V té tmě to bylo docela morda. Nebyl jsem tam dlouho, nechtěl jsem zacházet moc hluboko, protože jsem neměl žádný kompas a ve tmě se člověk ztratí ani neví jak.

Ve čtvrtek bylo opět nádherně, takže to, že někam půjdu bylo více než jasné. Nechtělo se mi samotnému, tak jsem dal vědět Sandře a Pauline, ale ani jedna nemohla. Nechtěl jsem ztrácet čas hledáním nějakých lidí, tak jsem opět vyrazil sám. Nechtělo se mi jít po vyznačených cestičkách, tak jsem zalezl hlouběji do lesa ... samozřejmě jsem se ztratil a aspoň 15 minut jsem bloudil, než jsem narazil na známé místo :) Zastlihl jsem docela pěkný západ slunce, mrzelo mě, že jsem foťák nechal doma. Na 8 hodin jsme s Pepou byli domluvení, že zajdeme do fitka a pak do sauny. Na saunu jsme byli připraveni - nakoupili jsme si levná máloalkoholická pivka. Pivka padla ani jsme se nenadáli ...

V pátek bylo opět nádherně, vykašlal jsem se dokonce i na jógu a opět jsem vyrazil do lesa. Přišlo mi škoda být zalezlý v budově, když je tak nádherně - miluju slunečný podzim se všemi těmi barvami ... Tentokrát jsem vzal i foťák a trochu si s ním pohrál ...












Všechny fotky, které jsem nafotil zde: http://norway-photos.rajce.idnes.cz/Patecni_minihike_8.10._-_Stepan/

Po hiku jsem se ještě šel vyšťavit do fitka - zaběhal jsem si na pásu a pak šel do počítačovky doladit poslední přípravy na víkend - další chatka, tentokrát na východ od Trondheimu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat