pondělí 25. října 2010

Nedělní procházka podél pobřeří

Na neděli jsem opět neměl žádný plán. Ale to bychom nebyli v Trondheimu, aby se něco nenašlo, že :) V 9:30 mě vzbudil telefon (radost jsem z toho v té době fakt neměl, protože jsem měl v plánu spát mnohem déle, ale co už). Byla to Mandy s tím, že chce ještě se svojí kamarádkou jít do oblasti Lade (úplný sever Trondheimu), že tam má být nějaká jeskyně, která stojí za prozkoumání. Dala vědět ještě Pepovi a ve dvanáct jsme vyráželi (až ve dvanáct, protože jsem se chtěl ještě trochu vyspat a v klidu nasnídat).



Počasí bylo opravdu norské - každých 20 minut se střídalo sluníčko s deštěm, mraky přicházely a odcházely. Byla to opět příjemná procházka. To pobřeží je moc hezké - nejvíc se mi líbily zasněžené hory v dálce na druhé straně fjordu. Musím si to ještě někdy celé projít sám svým tempem.


Cestou zpátky jsme se s Pepou ve městě trhli, protože jsme dostali (zejémna díky hladu) neskutečné nutkání okusit místního McDonalda - cheesburger není zas tak drahý (stojí 10 NOK), takže jsem si dal hned dva.


Žádné komentáře:

Okomentovat