pátek 22. října 2010

Páteční hike s Meg

Vzhledem k tomu, že krásné počasí tady pořád přetrvává a já se toho tak trochu nemůžu pořád nabažit, rozhodl jsem se, že se vykašlu na veškeré indoor aktivity, které v pátek mám (jóga a floorbal) a opět vypadnu do lesa. Už ve čtvrtek večer jsme se s Meg domluvili, že půjdem zahikovat spolu. Původně jsem chtěl jít na západ do oblasti Bymarka, ale tam bychom museli dojet busem (anebo šlapat tak hodinu a půl pěšo přes město) ... vzhledem k tomu, že ani jeden nemáme kartu na bus a 30 korun se nám moc platit nechtělo a cestu městem ani jeden z nás nijak nemiluje, jsme se rozhodli opět pro východ ... navíc jsme mohli vyrazit až po druhé hodině, takže ani moc extra jiné možnosti nebyly.

Plán byl takový, že až se Meg vrátí ze školy ve 12, uděláme oběd a pak vyrazíme. Já dopoledne žádnou školu nemám (nemám ji teda nikdy v pátek :)) tak jsem konečně měl čas si vyprat a trochu poklidit v pokoji ... už to bylo třeba ... Meg se vrátila o hoďku dřív, páč to týpek co to přednáší zapíchl - prý to byla i úplně poslední přednáška za celý semestr ... taky má docela vatu to děvče.

Na oběd jsem udělal smažák. Až na ne úplně perfektní tvar se to povedlo a docela jsme si pošmákli. Už mi ten smažák chyběl - hnedka jsem zavzpomínal na menzovní smažáček :)) Abychom doplnili jídelníček ještě něčím trochu nezdravým, vytáhl jsem svou ve čtvrtek nabytou zásobu Pepsi a každý jsme žahli jednu půllitrovku.




[Chtěl bych tady ještě hodit poznámečku ohledně strouhanky - nevím, esli jsem to sem psal, ale tady člověk prostě strohanku nekoupí ... a pro smažák je to jedna z docela esenciálních ingrediencí ... takže nezbývalo než strouhanku nějak vyrobit. To samozřejmě není problém, pokud má člověk mlýnek nebo struhadlo ... to ale bohužel není můj případ, takže jsem ji musel vyrábět poměrně alternativním způsobem - zakoupený rohlík jsem nakrájel na menší hranolky a vysušil ... chtěl jsem to podrtit v plechovém hrnku, ale v celém bytě nebylo totálně nic, čím by se to podrtit dalo ... nezbývalo než použít vlastní ruce - celé jsem to hodil do sáčku, zabalil do utěrky a podrtil jsem to jak za mlada ... po půlhodině snažení vznikla krásná jemná strouhanka - first class. Když jsem obaloval ten smažák tak jsem s ní náležitě šetřil a všechny zbytky z talíře jsem uschoval pro pozdější použití, protože se tady ze strouhanky stala docela drahocennost.]

Na hike jsme vyrazili zhruba kolem půl druhé. Byla to moc příjmená procházka. Nakonec mi vůbec nevadilo, že jsme zase byli u jezer, kde jsem byl i ve čtvrtek, protože jsme jednak šli trochu jinou cestou, ale hlavně bylo zajímavé pozorovat změny, které se za jediný den udály. Ve čtvrtek na tom jezeře nebyl téměř žádný led (jen tak 30 čísel od okraje a jen někde) ... v pátek to bylo víc než z půlky zamrzlé. Asi tak deset minut jsme se bavili tím, že jsme házeli na ten led kamínky - vydávalo to úplně parádní svištivý zvuk ... jak malé děcka :)

Cestou zpět nám pomalu začalo zapadat sluníčko za kopce, domů jsme přišli něco před šestou, oba dva opět hladní. Tentokrát se "vaření" ujala Meg a hodila do trouby First price lasagne :) Vzhledem k tomu, že doba přípravy je oficiálně 50 minut a my to neměli rozmrzlé, využil jsem vajíčko s mlékem, ve kterém se odpoledne obaloval sýr, přihodil jsem další vajíčka a udělal jsem omeletu jako rychlý předkrm na zahnání akutního hladu. Když ty lasagne Meg vytáhla z trouby nevypadalo to nijak extra vábně. Musím ale říct, že mě to nakonec velmi mile překvapilo, protože na to, že je to instantní jídlo tak to bylo dost dobré a fajně jsem se najedl.

Po večeři jsem se rozhodl si zajít do gymu. Nějak jsem se necítil dostatečně unavený a bylo potřeba s tím něco udělat. Taky jsem si chtěl přečíst maily atd. takže jsem se po gymu ještě cestou stavil ve škole.

Žádné komentáře:

Okomentovat