pondělí 18. října 2010

První sníh

Ve čtvrtek jsme byli s Pepou a Alicí ve Švédsku n anákupy. Už jsem neměl žádné maso ani sýr, takže to byl pravý čas ... Taky mě čekal trip do Geirangeru, takže bylo potřeba nakoupin nějaká pivka.

Nejzajímavější na celé cestě (a vlastně celém dni) bylo počasí. Už v Trondheimu těsně před obědem začalo první znamení - zničehonic začly padat kroupy. Asi tak 5 minut. Měl jsem štěstí, protože když to začalo tak jsem zrovna otevíral dvěře od svého pokoje, když jsem se vrátil ze školy.

[Ještě větší štěstí bylo, že přesně ve stejné době, kdy jsem se vrátil odešla moje španělská spolubydlící se svými kamarády. Doma jsem našel jen Meg, která byla chuděra z těch španělů vyřízená. Prý řvali a pištěli tak, že ji bolela hlava ...]

Ve Švédsku jsme pak zažili první sníh! Polovina října a máme tu zimu :) Už tak hodinu cesty od Trondheimu byla vrstvička sněhu, kolem toho obchodu pak bylo zhruba 5 cm. Opět jsme nakoupili klasicky kuřecí prsíčka, šunku, sýr a taky zásobu piv ...

2 komentáře:

  1. Ty ještě chodíš do školy? :D :P

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě že ano. Kde jinde bych psal ten blog když nemám komp, že ... ;)

    OdpovědětVymazat