úterý 2. listopadu 2010

Nedělní večeře u Alice

Na nedělní dopoledne jsme něměli s Meg plány žádné, takže já šel do počítačovky (vzhledem k tomu, že jsme den předtím šli spát hodně pozdě, dopoledne nebylo tak dlouhé, protože jsme vstávali až po desáté). Po obědě (dělal jsem nám domácí hamburgery) jsme si na hodinku zahráli Set, Meg pak pokračovala v psaní paperu do školy a já se šel projít do lesa k jezerům. Byl to takový rychlohike (část cesty jsem si zaběhal). Neměl jsem totiž moc času, protože jsme byli s Meg pozvaní na večeři k Alici.

Večeře byla výborná - Alice udělala kuřecí nudličky s pórkem, smetanovou omáčkou a hranolkama. Sestava lidí na večeři byla docela jiná (Pascal tam měl svého kamaráda ze Švýcarska, nebyla tam Sandra ani Claire, zato tam byl Thomass a Matthieu)., každopádně to bylo fajné.

Po večeři jsme s Meg asi půlhodinu vyplňovali formuláře pro pojišťovnu, které Meg musela poslat kvůli tomu vykloubenému ramenu. Bylo to celé v norštině a Google Translator dost často neřekl nic smysluplného. Navíc opisovat to do kompu je morda, protože norové mají taky nějaké svoje vychytané znaky jako ø, æ, å. Nakonec mě napadlo zavolat Alici a poprosit ji, aby se zeptala svých spolubydlících (bydlí se třemi Nory), jestli se můžeme s Meg stavit, a jestli nám pomůžou to přeložit a vyplnit. Naštěstí byli doma a pomohli. Každopádně stejně nejsem 100% přesvědčený, že to bude ok, protože celkově ta pojišťovna moc na norsky nemluvící klienty připravená nebyla. Když tam Meg volala, tak musela spellovat svoje jméno asi 20 krát a stejně to nakonec ženská podělala. Pořád prý Meg říkala, že mluví moc rychle ať spomalí. Vím, že přes telefon je to vždycky mnohem obtížnější a často taky mám potíže, ale zrovna s Meg je to úplně v pohodě - když mi volá nemám nejmenší problémy ...

Večer jsme opět zakončili hraním Setu ... opět jsme šli spát pozdě ... což se projevilo na pondělním vstávání na přednášku na osm ... morda :)

Žádné komentáře:

Okomentovat