neděle 24. října 2010

Noční procházka k jezerům

Když jsem byl v počítačovce před tím basketbalovým zápasem, napsala mi Sandra, že by bylo dobré dneska večer někam vyjít, protože má prý být velká šance vidět polární záři. Byla z toho celá hotová, protože ona s námi nebyla na Lofotech, takže polární záři ještě neviděla a samozřejmě nikdo nechce z Norska odjet a nevidět polární záři, že :)

Rozhodli jsme se (Sandra, Pepa a já) jít na mé oblíbené místo k jezerům (ne protože je to moje oblíbené místo, ale protože nás nenapadlo jíné vyvýšené místo bez umělého osvětlení, jehož dostupnost je přijatelná, navíc se tam vyznám - za poslední 3 dny jsem u těch jezer byl každý den - takže tma nebyla žádný problém).

Polární záři jsme sice nakonec neviděli, ale byla to totálně geniální procházka. Naprostá nádhera. Neskutečně jasně zářil měsíc, takže jsme ani nepotřebovali čelovky, protože bylo vidět skoro jako ve dne. Noční zamrzlé jezero vypadá kouzelně, odraz měsíčního světla ... nebo pohled na město ... byl jsem totálně v sedmém nebi.





Vrátili jsme se v jednu ráno - já byl ale tak naspeedovaný, že bych si klidně dal ještě dvakrát tak dlouhou procházku. Šlo se mi výborně a hlavně to bylo naprosto úchvatné. Pepa nafotil úplně parádní fotky, které dost vystihují tu suprovou atmosféru, kterou to mělo. Link na kompletní album je zde: http://norway-photos.rajce.idnes.cz/Nocni_prochazka_k_jezerum_23.10.2010/

Žádné komentáře:

Okomentovat