středa 20. října 2010

Večeře zdarma - Pizza ve škole

V úterý v šest se konala další prezentace nějaké firmy, tentokrát v přednáškovce u nás v kampusu. Samozřejmě jsme se se Sandrou této akce zúčastnili čistě ze zájmu o práci v té firmě, že ... To že tam měla být po prezentaci pizza a pivo zdarma jsme skoro ani nevěděli ... ;)

Tak a teď vážně - prezentace byla strašná - bylo to celé v norštině, takže jen z obrázků vím čím se ta firma živí. Jmenuje se Starkraft a zabývají se obnovitelnými zdroji energie (hlavně vodní a větrné elektrárny). Krom prospektů každému ještě dali takovou fajnou čepko-čelenko-šálu (nevím jak se tomu říká, ale je to prostě  takový kus rukávu termo-látky, který se dá použít jako čepice/šála/čelenka - je to užitečná věc. Pobral jsem hned dva, páč jsem věděl, že Meg se zrovna po takové věci sháněla - měla dost radost, když jsem ji to přinesl.

Pizza byla výborná, bylo ji hafo, více druhů a opět jsme se se Sandrou nadlábli jak se patří. Pivko bylo oficiálně jedno pro každého, ale když tam tak chudinky ty lahváče ležely osamocené, slitoval jsem se a vzal jsem si při každé cestě pro pizzu i jedno pivko. K tomu tam byly nějaké Pepsi a 7up ... paráda :)

Žádné komentáře:

Okomentovat