sobota 4. prosince 2010

Trocha dýmu

S Meg jsme se domluvili, že je potřeba udělat ještě minimálně jeden cabin trip než odjedem domů (ani se mi o tom nechce přemýšlet ... už to nejsou ani 3 týdny!!). Vlastně s tím nápadem přišla sama Meg, což mě fakt překvapilo, protože jsem měl pocit, že na chaty bez elektřiny zanevře, ale ne! Ona je totálně excited z toho, že sedmého má poslední zkoušku a pak má až do 21 volno, takže chce podnikat spoustu akcí. Já sice volno nemám (mám zkoušky až do 18.12.), ale podnikat budu též, že ... :))

Domlouvali jsme tu chatu během snídaně (ano, bylo to kolem dvanácté, ale Meg se učila do 5 do rána a já šel spát ve 3 značně společensky unaven, takže se ta snídaně trochu posunula) - Meg si hodila do trouby chleba, že si udělá toasty. Akorát jsme začli jsme u ní v pokoji plánovat ten trip, dělat event na facebooku a řešit lidi, které tam pozvem atd. a na chleba se úplně zapomnělo.

Ještěže jsem cosi potřeboval donést z kuchyně a všiml si že z trouby jde dým jak prase a že chleba je na uhel. Meg tohle moc dobře zná, páč už se ji to tady dířv stalo a totálně spustila protipožární alarm :)) Hned jsme otevřeli okno dokořán a dveře na chodbu, aby se to rychle vyvětralo ještě předtím než alarm spustí. Povedlo se, žádný alarm nebyl.

U nás v bytě se to vyvětralo hodně rychle, ale všechen ten smrad zůstal na chodbě. Sranda byla když za půlhodiny nám klepal na dveře týpek co bydlí v našem baráku ...
Týpek: "Ahoj, hele, taky ten smrad cítíte?"
My: "Jo, jo cítíme"
Týpek: "To je ale divné co?"
My: "Jj, to je!"


Bylo docela těžké udržet vážné tváře :) Když si Meg na druhý pokus udělala ty toasty a pojedla, šli jsme na nákup a když jsme se vraceli, tak jsme potkali naši španělskou spolubydlící jak se též vrací domů. Nějak s náma navázala rozhovor (no, jako souvislé věty z ní nevypadly, ale v rámci možností španělky se to dá považovat za konverzaci) a když jsme šli nahoru po schodech, tak jsem jen tak nahodil "Ty hele, taky cítíš ten smrad? Co to je toto?" a to už Meg nedala a začala se chlamat. Španělka to ale nejspíš nepochopila, protože u nás v bytě to fakt nesmrdělo :D

1 komentář:

  1. ahoj, nechtěl by si se Meg zeptat, co si jako američanka myslí o WikiLeaks? :)
    Zajímal by mě její americký pohled na svobodu slova.
    diky

    OdpovědětVymazat