sobota 11. prosince 2010

Party u Johannese

Vzhledem k tomu, že Johannes bydlí opravdu hodně daleko, rozhodli jsme se s Meg, že obětujem 30 NOK a pojedem tam busem. Party oficiálně začínala v 7, takže jsme tam chtěli být tak na devátou. Protože busy tady stojí za houby, rozhodli jsme se vyjít z baráku už v osm.

Na druhou stranu Sandra chtěla za každou cenu jít pěšky (ono to celkem má i smysl, protože to trvá skoro stejně dlouho když člověk započítá to čekání na bus). Mě se pěšo vůbec jít nechtělo, ale zase jsem nechtěl nechal Sandru jít samotnou, takže jsem ji slíbil, že když Pepa nebude chtít jít pěšo, tak já s ní půjdu - tj. buďto na meeting point přijde Pepa nebo já. Pepa nakonec pěšo jít chtěl, takže se Sandrou šel on a my s Meg jsme podle původního plánu jeli busem.

Včera bylo navíc hodně zajímavé počasí - dopoledne a odpoledne sněžilo a večer, když jsme šli k Johannesovi, tak padal sníh s deštěm (rapidně se oteplilo - docela morda, když si člověk vezme že tak před 10 dny bylo -20 a teď je tak +5 ... rozdíl 25 stupňů - mazec).


K Johannesovi jsme opravdu dorazili kolem deváté. Sandra s Pepou už tam byli (vyráželi ale o půl hodiny dřív než my). Naše cookies, které jsme s Pepou napekli sklidily velký úspěch, takže jsme měli radost (a též jsme jich do hlavy natlačili dost).


Party to byla divoká. Hodně divoká. S Pepou, Pascalem a Johannesem jsme to tam rozproudili ... jen co je pravda. Myslím, že nikdo na tuhle party nezapomene :)) S Meg jsme to zabalili někdy po třetí a vydali se pěšo domů. Bylo to hodně náročné, protože jsme byli dost unavení.



Když jsme dorazili domů, chytl nás hlad jako prase, takže jsme si ještě dali nějaké sýrové tortilly a nějaké toasty. Ačkoli jsme oba byli neskutečně unavení oba jsme měli (z)povídací náladu a musím říct, že jsme si spolu fakt dobře pokecali, moc dobře. Meg je fakt super holka! Do postele jsme šli někdy před šestou ráno ...

V sobotu ráno mě vzbudila Mandy, která si přišla půjčit lyže. Den předtím jsem ji slíbil, že jí je donesu někdy mezi desátou / jedenáctou ... ale to jsem tak nějak nepočítal, že půjdu do postele před šestou, že ... když jsem se zalepenýma očima předal lyže, šel jsem znova do postele. Po druhé mě vzbudila až Meg ve dvě hodiny odpoledne, která se též v té době vzbudila :)) Dali jsme si snídani, šli nakoupit do obchodu, vyprat prádlo do prádelny a když byl supper time, tak jsme si dali oběd - udělali jsme chicken fajitas, dobrá to věc. Každopádně jsme pořád oba unavení ... ale spokojení, páč to bylo fajné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat