pondělí 20. prosince 2010

Poslední zkouška

V sobotu v devět ráno mě čekala poslední zkouška. Další divná věc - tady se píší zkoušky i v sobotu. Byla to kryptografie. Na tu zkoušku jsem šel s tím, že ji nedám, protože jsem se na to ani nepodíval a navíc jsme za poslední dny fakt moc nespal. Protože jsme to zase psali v Trondheim Spektru, musel jsem vstávat po sedmé, protože cesta tam trvá 45 min. Abych byl vůbec schopný začít fungovat musel jsem si dát ráno kafe a abych byl shopný fungovat na zkoušce, udělal jsem si kafe do termosky s sebou. Tolik kafe jsem snad nikdy během tak krátké doby nevypil. A protože kafe téměř vůbec nepiju, tak to zafungovalo velmi dobře. Šel jsem tam s tím, že kouknu na zadání, zhodnotím že nic nevím a jdu domů (ve 12 jsme totiž byli s Meg a Cecilií pozvaní k Evi na oběd a docela jsem tam chtěl být, takže tvrdonut na zkoušce až do jedné - tj. jak oficiálně měla končit - se mi rozhodně nechtělo).

V devět to začlo, rozdaly se papíry a já začal študovat zadání. Překvapilo mě už to, že tam byly jen 3 příklady a bylo řečeno, že všechny mají stejnou váhu. Ty příklady byly ale všechny tak jednoduché, že jsem tomu ani věřit nemohl. Totálně elementární algebra a hraní s čísly. za dvě a půl hoďky jsem to měl komplet spočítané, teorémky dokázané a šel jsem to odevzdat. Docela jsem nechápal co tam všichni ti nabušení borci (co to psali též, kteří se na to učili a na přednáškách vždycky věděli) počítali tak dlouho - odevzával jsem to jako první, všichni tam ještě zůstavali.

Byla to jednoznačně nejlehčí a nejlepší zkouška tady. Zejména poměr výsledek/příprava bude totálně luxusní. (ono když se dělí nulou tak to jde tak nějak k nekonečnu, že).

Zároveň jsem stíhal i oběd u Evi, 12:15 jsem tam byl jak na koni. Navařila takové fajné kořeněné rizoto, které jsme zapili panáčkem pálenky, kterou měla Evi z domu.

Odpoledne se měl konat velký snowball fight na náměstí, takž jsme se tam s Meg, Cecilií, Evi a Pepou vypravili. Fight se nakonce nekonal, protože lidi se nesešli (ono bylo tak nějak -18, takže se asi nikomu nechtělo). My jsme každopádně zase potrajdali po vánočních trzích, poseděli u ohně, dali si nějaké cheeseburgery v McDonaldu a zkrátka měli zase moc super odpoledne.


Žádné komentáře:

Okomentovat