čtvrtek 23. prosince 2010

Final goodbye :(

V úterý to přišlo - odjezd - vstal jsem podle plánu v 7, dal si sprchu a nasnídal jsem se (ještě než jsme šli spát, tak jsme s Meg udělali naše oblíbené tuňákové sendviče) ... v 7:45 pak vstala i Meg.

V osm jsem musel vycházet, protože jsme byli domluvení s Pepou, že pojedem raději s dostatečným předstihem. Dal jsem Meg klíče a laundry card, protože ta byla domluvená s Patriciou, že jí dá svoje i moje klíče, aby to vrátila do SiT officu (tak nějak jsme to oba s Meg předtím zazdili - měli jsme si totiž už v pondělí, když byl office otevřený jít vyzvednout obálku, kam se ty klíče s kartou měly dát a pak vhodit do schránky).

Věděli jsme, že se ještě uvidíme na letišti, protože naše lety byly od sebe jen 50 minut, ale stejně jsme se pro jistotu hugli na rozloučenou ... a pak ještě raději jednou, kdyby se náhodou něco podělalo a my se na tom letišti neviděli ...

Naštěstí všechno šlo dobře a podle plánu (až teda na to, že jsem trochu failnul v buse na letišti, koupil jsem si plnou jízdenku místo studentské a neuplatnil jsem slevu 30 NOK ... takže jsem místo 40, zaplatil 100 NOK ... týpek totiž přišel, vzal mi kartu a než jsem řekl "švec" za sekundu už mi podával jízdenku ... když jsem mu řekl, že chci slevu, týpek na mě "too late" ... ale tak co už, stejně mi to v tu chvíli bylo úplně jedno ...)

Meg na letiště též dorazila podle plánu a tak jsme se mohli ještě jednou naposledy hugnout ... tentokrát už ale fakt naposled :(

Žádné komentáře:

Okomentovat