středa 22. prosince 2010

Nedělní swimming pool a večeře v Tyholt tower

Plán na neděli byl jasný - už dlouho jsme s Meg plánovali jít do Trondheimského aquaparku. Je to hned na pobřeží velký prosklený aqapark s výhledem na fjord - totální luxus. Vstupné je teda drahé jako prase, ale tak co tady v Norsku není, že ... a rozhodně jsme si chtěli poslední dny tady užít a na peníze jsem tolik nehleděl.

Rozhodli jsme se tam jet busem (šla s náma samozřejmě i Cecilie, Evi a Pepa), protože je to fakt dost daleko (to se jako zas tak rozumné neukázalo, protože to trvalo stejně hodně dlouho, protože jak už jsem několikrát tady zmiňoval, busy tady stojí za houby a obzvláště o víkendu ... )

Každopádně to bylo super, byli jsme tam asi pět hodin a maximálně jsme si to užili. Dělali jsme tam megakraviny. Jak malé děcka. Byla tam horostěna - lezlo se a padalo do vody. Dva velké tobogány, jedna široká skluzavka a pak mrtě skákacích prken. 3, 5, 8 a 10 metrů ... Pepa, Meg i já jsme si dali i těch 10 metrů ale to byla morda jako prase. V životě bych neřekl, že něco takového udělám. Když jsem stál nahoře na tom můstku, tak jsem měl bobky jako prase. Řekl bych, že tohle byla nejvíc hardcorová věc, kterou jsem tady udělal. Člověk fakt chvilu letí ... mazec. Samozřejmostí pak bylo zevlení v horké vířivce a koukání na fjord - je to fakt promakané - člověk sedí, masíruje si záda a čučí na nádherný fjord.







Večer nás čekala večeře v Tyholt Tower ... Pascal totiž dostal od rodičů poukázku na 600 NOK a rozhodl se, že mě, Pepu, Alici a svého spolubydlícího pozve na večeři. Meg s Cecilií byly na tu samou dobu domluvení na kafe v Tyholt tower s Per Martinem (nor u kterého jsme měli ten vorspiel). Bylo to úplně super. Dal jsem si mega burger (300g, s dvojitým masem a hranolkama, cena byla nechutná, ale bylo to vynikající). Ostatní si dali pizza bufet (all you can eat) Dal jsem si ten burger napůl s Meg, aby nemusela utrácet za jídlo a pak nás ještě ostatní zásobovali pizzou ze svého bezedného talíře.



Když jsme se s Meg vrátili domů, ještě nás čekal dezert v podobě smetanové karamelové zmrzliny s arašídama v čokoládě s extra karameovým a čokoládovým toppingem ... totální luxus!

Žádné komentáře:

Okomentovat