středa 15. prosince 2010

Druhá zkouška za mnou

V úterý proběhla další zkouška - Software security. Tak jak jsem předpokládal, nebylo moc času (a hlavně nebyly myšlenky) na to se učit. Každopádně to bylo docela ok a jsem si opět dost jistý, že jsem prošel.

Dopoledne jsme si s Pepou ještě na poslední chvíli snažili něco natlačit do hlavy, ale moc to nešlo, tak jsem se raději vydal domů udělat si s Meg nějaký dobrý oběd. To se povedlo na jedničku. Udělal jsem krevety na česneku a másle se zeleninou a těstovinami, k tomu opečené křupavé toasty - dobré to bylo. Během oběda a po obědě jsme měli výborný chat ... zase ... 21.12. to fakt bude peklo :( Vůbec se mi nchtělo odejít, ale tu zkoušku jsem tak nějak napsat potřeboval, že ...

Ve dvě jsme s Pepou vycházeli z Moholtu. Do školy nás doprovodila Mandy. Ve středu odjížděla a tak nás chtěla naposledy vidět a popovídat si s náma. To děvče na nás vždycky bylo neskutečně hodné a mělo nás rádo, ani nevíme, čím jsme si to zasloužili, ale prostě to tak bylo :)

Ve tři začala zkouška. Já jsem měl ten začátek zkoušky o něco zajímavější než ostatní, protože jsem si tak nějak neuvědomil, že tady mají ty zkoušky divoce řešené a že každý to může psát v úplně jiné budově ... Já se nepodíval do systému, kde to mám konkrétně já psát, prostě jsem se zeptal Pepy, kde to píšeme ... Krásně jsem se posadil do té samé místnosti a začal se psát exam. Když přišel týpek, co kontroloval ID a nemohl mě najít na seznamu, hnedka jsem si vzpomněl na Meg, když vyprávěla co se stalo jejímu spolužákovi ... Každopádně týpek kamsi zavolal a zjistil mi, kam mám jít ...

Co bylo na tomhle hodně divné bylo to, že mi prostě řekl ať si vezmu svoje věci, včetně zadání a toho co už jsem měl napsané a jdu tam, kam mám - sám. To ale bylo na druhé straně kampusu! Totálně nepochopím - když chceš jít na záchod, tak se musíš přihlásit a jdou tam s tebou, abys náhodou necheatoval ... tady mě týpek pošle i s celým zadáním samotného přes celý kampus s batohem, kde jsem měl vytisklé materiály ... kdybych chtěl tak si zacheatuju jak za mlada.

To, že bych tam měl jít sám se mi ale vůbec nelíbilo, protože jednak ti lidi co hlídají u těch zkoušek jsou staří a neumí moc anglicky a netuším jak bych jim vysvětloval, co se stalo a taky jsem docela chtěl mít možnost dokázat, že jsem necheatoval, takže jsem řekl týpkovi ať jde se mnou, že mě přece nemůže nechat samotného přejít se zadáním celým kampusem. Naštěstí mu to přišlo jako rozumný argument a šel. Vysvětlil to těm novým hlídačum v druhé místnosti, ti si mně odškrtli na seznamu, kde už jsem byl napsaný a všechno bylo ok.

Jako obvykle to bylo na 4h, ale tohle byla zokuška typu Staudek - byly tam dvě velké esey questions. Morda. Musel jsem si dělat pauzy, protože jsem s tím fakt bojoval, dlouho už jsem nevyplodil tolik keců, ale tady se na to prostě čeká. Po 2 a půl hodině jsem to zabalil a šel, bo už jsem fakt neměl sílu psát další kecy.

Zbývá teda poslední zkouška v sobotu - krypto. To bude asi dost těžké, ale můžeme mít sebou libovolné materiály, takže se nemusíme aspoň učit nic nazpaměť. Prostě natiskneme kupu věcí z wiki a s tím už to snad nějak vymyslíme :)

Žádné komentáře:

Okomentovat