čtvrtek 2. prosince 2010

Global English exam

Ve středu jsem byl večer u Sandry pomoct ji s učením se na Global English. Sandra měla v tu středu dopoledne zkoušku z Norwegian society, která trvala neuvěřitelných 6h!! Ti lidi jsou tady šílení, kdo to kdy viděl psát zkoušku 6 hodin, to ani ruka ani mozek nemůžou vydržet ... Byla z toho chudák úplně vyčerpaná ale musela se učit na tu angličtinu, protože exam byl hned jaksi další den (ve čtvrtek).

Chtěl jsem ji pomoct a taky tím, že si ji poslechnu, se i sám něco naučit. Nebyl jsem na prvních pár přednáškách (nevěděl jsem o tom předmětu ze začátku), které se zabývaly historií jazyka a vývojem.

Nejvíc jsme se samozřejmě bavili o rozdílech Birtské a Americké angličtiny ... S Meg si o tom pořád dost často povídáme a tak se v tomhle docela začínám orientovat ... Ačkoli se snažím být konzistentní a používat jen Americkou angličtinu, dost často se mi ještě stane, že použiju Britskou - hlavně ve spellingu, protože přecijen ve škole jsme se učili Oxford English, že ... takže psanou formu mám blíž té Britské ... ale to se časem (snad) poddá.

Žádné komentáře:

Okomentovat