pondělí 20. prosince 2010

Party Downtown

Ve čtvrtek dopoledne jsme se chtěl učit. Hnedka ráno jsem šel do počítačovky, že si natisknu materiálny na tu zkošku atd. Potkal jsem tam ale Evi a Julii a spíš jsme tu dobu prokecali ... Potřeboval jsem též pozjišťovat program na pátek / sobotu, protože k nám měla přijet Cecilia - kamarádka Meg na návštěvu a chtělo to mít nějaký program. Dřív než jsem začal dělat něco do školy mě chytl hlad a tak jsem to zabalil a šel domů něco uvařit. Udělal jsem kuřecí vývar s nudlema a nakrájeným čerstvým česnekem - chtěl jsem Meg udělat něco co je aspoň trochu typicky české (spoň teda u nás doma se tohle za typické považovat dá, páč je to nejčastější polívka na nedělní oběd). Polívka ji chutnala, takže jsem byl rád. Po obědě proběhl pokus o učení číslo dvě, ale pro změnu nefungovala tiskárna, takže jsem to zase v počítačovce proflákal.

Večer pak byla v plánu party ... jak jinak. A ne jedna :) V ten večer se konalo hned několik vorspiel parties (vzhledem k cenám alkoholu v barech a klubech se tady lidi "připraví" doma a pak teprve jdou do klubu někdy kolem půlnoci - no a té "přípravě" doma říkají vorspiel). Já s Meg a Evi jsme šli na vorspiel k jednomu norovi, kterého Meg znala z US. Týpek je momentálně prezident NTNU (reprezentuje NTNU v zahraničí, docela zvíře) a vorspiel to byl docela wild. Pepa měl např. vorsipel s kamarády svého spolubydlícího, ostatní lidi - Nicol, Julie atd. ještě někde jinde. Nakonce jsme se ale stejně všichni sešli ve městě v klubu Downtown.



Je to asi nejpopulárnější klub tady - zejména ve čtvrtek, protože se neplatí vstupné. Když jsme s Meg a Evi došli, Pepa se spolubydlícím už tam byli. Šli jsme si s Meg na bar pro pivko ... na tohle pivko asi v životě nezapomenu, protože zaplatit za pivo 39 NOK, tomu říkám morda ... navíc to byla jen 0.4 a byl to Dahls ... Když jsme si s Meg ťukli a napili se, podívali jsme se na sebe a řekli si "Co tady sakra děláme? Pijeme naprosto hnusné pivko za 39 NOK a posloucháme hudbu, kterou ani jeden nemusíme". Meg totiž též není na tenhle typ klubů (diskotéky) a muziky. Kdyby nás ostatní nepřemluvili, tak bychom tam nešli - mnohem raději bychom šli do nějaké kavárničky na horkou čokoládu s živou hudbou v pozadí ... Každopádně jsme se nakonec vyblbli i v tom Downtownu a bylo to dobré. Ve dvě jsme to ale zabalili a šli domů (z naší skupiny jako první). Domů jsme se dostali kolem třetí, měli jsme ale ještě hlad, takže než jsme se dostali do postele byly čtyři.

Žádné komentáře:

Okomentovat