čtvrtek 23. prosince 2010

Poslední den před odjezdem

V pondělí jsme chtěli spát dlouho, protože se za posledních pár dní opravdu moc nespalo ... To se opět až tak úplně nepovedlo, protože jsme si s Pepou vzpomněli, že si musíme jít do školy vyzvednout confirmation of study period, takže jsme stejně museli vstávat (sice až v deset, ale když jde člověk spát ve tři, tak to pořád není to co by bylo potřeba na dospání deficitu).

Na 12:30 jsme pak s Meg, Cecilií a Pepou byli zase pozvaní k Evi na oběd. Udělala pro nás čabajko-bramborovou polívku s chlebem. Opět moc dobré. Po obědě jsem se šel rozloučit s Pauline, Camille a Alicí. Ony sice všechny odjížděly z Trondheimu domů až po mně, ale v pondělí jeli na poslední cabin trip, takže bylo potřeba se rozloučit už v to pondělí. Opět nic příjemného :( Chvilu to trvalo než jsme se rozloučili.

Pak jsem šel domů udělat brzkou večeři pro Cecilii, která musela o půl páté odejít na letiště. Zlikvidoval jsem poslední zásoby kuřete, které jsem měl. Když Cecilie odešla, čekalo nás balení a uklízení bytu. Byl to hnus když jsme vytahali batohy a kufry, tak si člověk fakt uvědomil, že je konec, že odjíždíme ... ani jeden z nás jsme na to nebyli připravení ... každpádně jsme si to chtěli zpříjemnit jak to jen šlo, takže Meg pustila muziku, vytáhla zbytek Malibu, které měla od svých narozek a začali jsme ...

Já byl sbalený za 20 minut - prostě jsem všechno natlačil do krosny, nebylo potřeba nic speciálního vymýšlet. Potom jsem pomáhal balit Meg. Ta měla věcí výrazně více a bylo potřeba řešit co kam a jak dát. Měla nakonec dva veliké kufry, které měla jako hlavní zavazadla a pak ještě jendnu cestovní tašku a batoh, které si brala do letadla jako spluzavazadla. Trvalo nám dlouho než jsme to tam všechno naskládali. Když jsem viděl ty luxusní šaty a trička, které s sebou tady v Nrosku měla, tak jsem docela litoval, že v Norsku jsme neměli trochu víc teplých dní, kdy by ty šaty mohla nosit ... hezké, moc hezké ...

Když jsme dobalili vydali jsme se ven na procházku - chtěli jít ještě naposledy někam ven projít. Spojili jsme procházku s pokusem o nalezení klíče, který Meg před týdnem ztratila během joggu a sjíždění na igelitkách z kopců. Klíč se najít samozřejmě nepovedlo, protože pokud tam ten klíč byl, tak byl zašlapaný hluboko ve sněhu - něměli jsme ani žádné pořádné světlo - svítili jsme si foťákem a mobilem ... museli jsme vypadat jako hodně funny dvojka na těch cestách a kopečcích ... ještě jsme totiž s sebou nesli sprej na podlahu, který jsme koupili raději před tím než jsme vyšli, aby nám pak nezavřeli obchod ... takže jsme prostě byli shrbení, šmátrali ve sněhu s foťákem a sprejem na podlahu - inteligentní dvojka :))

Po procházce jsme se vydali na další goodbye party, kam jsme byli pozvaní. Party začala už mnohem dřív, ale my chtěli přijít jen nachvilu, říct goodbye a zas odejít, páč jsme fakt museli uklidit ten byt. Mě osobně ta party zas tolik nebrala takže jsem neměl problém odejít brzo ... Meg chtěla též odejít brzo, ale Evi, která měla docela nakoupeno ji nechtěla poustit, udělala si s ní asi milion stejných fotek jak se obímají ... když se nám konečně podařilo prchnout oknem, udělali jsme ještě fun s nákupním košíkem, který tam bezprizorně ležel a odebrali jsme se uklízet.







Byla to fakt morda. Obzvlášť protože Mirijana se, aniž by cokoli řekla, sbalila a odešla z bytu (z Trondheimu ale odjížděla až po nás, prostě jen nechtěla být poslední, kdo odejde z bytu, aby nemusela uklízet) a vzala s sebou všechny věci na uklízení - mop, mycí prostředky, hadry ... neřekla ani ň. Bojovali jsme s podlahami a stěnami a prachem a já nevím čím vším hodně dlouho, opravdu hodně (je pravda, že jsme nebyli zas tak extra efektivní, v průběhu nás chytl hlad, tak jsme udělali těstoviny, koukali jsme na blbosti na kompu atd.) ... každopádně komplet hotoví jsme byli po čtvrté ráno ...


Pak jsme si dali ještě poslední společnou hru Setu - dopadla remízou :) A pak jsme šli spát ... na dvě hodiny ... páč v sedm jsem já musel vstávat (Meg pak musela vstávat až 7:35, protože její let byl o hodinu později než můj).

Žádné komentáře:

Okomentovat