úterý 7. prosince 2010

Pozkouškové pondělí

V pondělí po zkoušce jsem si říkal, že si dám relax, protože jsem měl tak nějak pocit, že si to zasloužím po té učící neděli. Zašel jsem si do počítačovky dělat nějaké blbosti. Každopádně když už jsem byl v počítačovce, tak jsem si vytiskl materiály na další zkoušku - SW Security (naprostá Staudkovina, akorát s tím rozdílem, že borka co to učí to totálně hrotí a chce mnohem víc než Staudek, ale hlavně to taky čte ty examy :/ to bude hnusná zkouška - plno učení na zpaměť).

Když jsem se vrátil domů, Meg se v kuchyni učila ... a hnedka na mě ... "Hele nechceš se taky ještě trochu poučit? Víš, že zítra už se učit nebudu a pak jedem na chatu, jdem do kina, na bowling atd. atd. a už nebudeš mít čas ;) A taky přece chceš nějaké to stípko, ne? ;)". Ta holka ví jak na mě ... takže jsem si prostě vytáhl ty vytištěné materiály a začal se normálně učit ...

V průběhu jsme si udělali přestávku na večeři a už ani nevím jak na to přišlo, ale začli jsme řešit jazykolamy. Samozřejmě anglické, protože pro Meg je jazykolam libovolná česká věta, že ... :)) Našli jsme totálně suprovou stránku (http://www.uebersetzung.at/twister/en.htm) a aspoň patnáct minut jsme se tím bavili. Zejména doporučuju číslo 24 z té stránky, to je morda jako prase.

Dokonce jsem se skoro vykašlal na posezení v kavárně, na kterém jsme byli domluvení se Sandrou, Alicí, Cäcilií a Pepou. Nakonec jsem tam ale šel, protože mě to dost lákalo - původně chtěla jít i Meg, ale ta nakonec zůstala doma. V kavárně se konala speciální akce "ESN Exam break". ESN je organizace pro Erasmus studenty tady v Trondheimu. Speciální to teda moc nebylo - jen tam bylo víc lidí a ještě se tam podával jakýsi vánoční nápoj - gløgg. Nebylo to špatné, jen to bylo strašně sladké, takže po vypití měl člověk slepenou pusu :)



Bylo to moc fajné posezení - nejdřív jsme jen tak kecali a pak jsme hlavně s Cäcilií začli dělat blbosti, hrát si s papírovými ubrousky - dělat kuličky a hrát "stolní fotbal" a "foukací fotbal" ... netrvalo dlouho (maximálně tak minutu :)) a přidali se i Sandra s Alicí a Pepou :) Vydrželi jsme dělat blbosti až do zavíračky (v deset) a vůbec se nám nechtělo odcházet :)


Žádné komentáře:

Okomentovat