pondělí 27. září 2010

Neděle - Free stuff, frisbee, procházka k jezerům

Na neděli jsem měl naplánované, že ji víceméně proflákám. Chtěl jsem se pořádně vyspat (to se povedlo, po sobotě jsem byl docela unavený a tak jsem usnul už o půl deváté a vzbudil se kolem půl osmé ráno), uvařit si dobrý oběd, přečíst knížku.

[Obraz Doriana Graye i Kočku na rozpálené plechové střeše jsem dočetl ještě před Lofotama, takže jsem si minulý týden byl v knihovně pro novou várku - opět jsem vsadil na Wildea, tentokrát hra "Importance of being earnest", do češtiny se to myslím překládá jako "Jak je důležité míti Filipa". Je to hodně dobrá hra - celkově Wildeův styl se mi líbí. Strašně rád bych si na to zašel do divadla, doufám, že to v Brně někdy budou hrát ...]

Zajímavou událostí neděle bylo rozdávání "free stuffu" v basementu ESN (měly se rozdávat polštáře, přikrývky, ručníky a jiné užitečné věci). Dozvěděl jsem se o tom nezávisle alespoň ze dvou zdrojů ... free stuff tady obecně dost letí a to tak, že v každém ročním období ... když je někde něco zdarma slétnou se tam studenti jako vosy ... samozřejmě nedělní akce nebyla výjimkou a tedy když bylo napsáno, že to začíná ve dvě, bylo nutné tam být už 13:40 ... s Mandy jsme byli mezi prvními deseti (Sandra s Alicí dokonce v první pětce) ... vzhledem k počtu lidí to organizátoři otevřeli už 13:50 ... lidi se začli tlačit až to pěkné nebylo (a vzhledem k tomu, že ten basement má tak 10 metrů čtverečních to byla docela morda) ... popadl jsem polštář a velký ručník, to byly první věci, které jsem potřeboval a byly poblíž. Nemělo cenu se tam dál motat, protože nebyla šance se tam k něčemu jinému dostat, takže jsem po 20 vteřinách vypadl a venku čekal na ostatní ... neměl jsem na to nervy se tam mačkat. Mandy tam bojovala docela dlouho a krom věcí pro sebe ukořistila i něco pro mě - prostěradlo a povlečení na polštář a peřinu ... (to děvče je fakt zlaté, přesně to byly věci, které jsem potřeboval!!). Celá akce měla trvat do 16:00 ... naprosto směšné ... už 13:55 tam nebylo vůbec nic ... a to doslova, nic ... lidi, kteří přišli 14:00 už viděli jen prázdné krabice.

Ráno po snídani jsem zašel do počítačovky pořešit nějaké maily, zavolat po delší době domů atd. Když jsem se objevil online, napsala mi Pauline jestli bych nechtěl něco podniknout - že je venku hezky a nechce se jí být doma. Tohle se mi líbí, tady se člověk prostě nenudí - vždycky je poblíž někdo, s kým se dá něco podniknout! Půjčil jsem si od Pepy frisbee (ten je momentálně nemocný, tak nic podnikat nechtěl) s tím, že si s Pauline i zaházíme. Byli jsme domluvení, že se sejdeme po té akci "free stuff". Alice s Tabeou si s náma chvilu poházely frisbee v Moholtu, obě se ale pak chtěly jít učit, takže na hike (no spíš procházku) jsme vyšli jen já a Pauline.

Nechtěli jsme jít žádnou hardcore trasu, protože já byl unavený ze sobotního většího hiku a Pauline ze sobotní mordy na kole, kterou si dala. Vyšli jsme směrem do Dragvollu s tím, že se projdem k jezerům na východě. Bylo to super, s Pauline se jde víc než dobře, protože má hodně dobré tempo a je s ní pohodka. Prošli jsme se kolem jezer, v tom počasí to fakt stálo za to - je potřeba takového počasí využít dokud to jde - až tady bude sníh a pořád tma, bude hůř :) Po dvou hodinách jsme se pomalu začli vracet domů.

Doma jsem po týdnu konečně zase potkal Meg - vrátila se z výletu kolem Stavangeru. Jsem moc rád, že je zpátky, hned je na bytě veseleji. Ukázala mi fotky - docela mazec, tady v Norsku snad fakt není místo, které by nestálo za to se tam podívat ... Dnes večer máme u kamarádky Meg sraz ohledně našeho společného výletu k fjordu na severu ... těším se na ten výlet :) Taky doufám, že s náma Meg pojede na výšlap na Galdhøppigen ... má zrovna tento víkend narozky, a oslavit to na nejvyšší hoře skandinávie by bylo cool :)

Žádné komentáře:

Okomentovat