pondělí 13. září 2010

Relaxační neděle

Na neděli jsme s Mandy měli domluvený hike. Mandy sehnala od nějaké kamarády mapy (ona fakt dokáže sehnat úplně všecho! navíc mi na výlet na Lofoty půjčí svoji karimatku, takže mám veškeré potřebné vybavení), takže jsme měli i hrubý plán, kam jít. V 9 jsme chtěli vyjít. Bohužel ale ráno v neděli poměrně dost pršelo a tak jsme si v 8:30 zavolali, že to asi rušíme, páč mě se nechtělo trávit celou dobu v sice nepromokavé, ale neprodyšné bundě a Mandy taky nemá úplně kompletně nepromokavé věci. Řekli jsme si, že si dopoledne dáme relax (v mém případě) / studium (v případě Mandy) a že zajdeme do tělocvičny ve 4 na Corebar (to je takové cvičení s kovovou tyčkou na protažení a zpěvnění těla).

Ve čtyři jsme tam byli jak na koni. Bohužel nám ale slečna na recepci řekla, že už je to plné a že nás tam nemůže pustit ... to byla docela podpásovka. Mandy potřebovala něco vytisknout a já se chtěl taky podívat na kompy, takže jsme zašli do školy do počítačovky. Mandy chytla jakousi učící náladu a začla dělat na bakalářce ... nevím proč, ale bylo mi blbé vedle ní dělat nějaké blbosti a tak jsem si stáhl domácí úkol do krypta a začal ho řešit. Zjistil jsem, že to není zdaleka tak triviální, jak jsem si původně myslel a že budu muset těžce oprášit celou algebru a taky naučit se pár nových věcí ...

Takže suma sumárum neděle byla relaxačně-učící (v poměru 90:10). Ono to nebylo nakonec tak špatné, protože po gymnastice jsme oba dva cítili, že nějaké svaly na tom těle opravdu máme, tak ten relax i bodl ...

Večer, když jsem si připravoval večeři, za mnou Mandy přišla, že pro mě něco má. Když byla venku vyhazovat garbage našla na zemi ležet bezprizorní tašku plnou plechovek piva (no plnou, tři půllitrové plechovy piva) a vzhledem k tomu, že pivo nepije, to donesla mě s tím, že mě to asi potěší. A skutečně - potěšilo, jen co je pravda! :) Ono se to nezdá, ale tady je to celé jmění! Ty tři plechovky jsou v ceně 60 NOK ... Vlastně jsem nejenom že získal pivo, ale ještě za to dostanu zaplaceno až vrátím ty plechovky.

Asi za patnáct minut poté co odešla Mandy se za mnou stavili Pepa s Petrou - Pepa si přišel pro vajíčka (každý pátek na benzínce za Moholtem stojí auto místních zemědělců, kteří prodávají plato vajec po 30 za 30 NOK - což je dobrá cena, ale člověk 30 vajec nepotřebuje sám, takže jsem Pepovi prodal 15). Tak jsme hned ta pivka využili a poseděli a pokecali :) V poklidu zakončená relaxační neděle.

Žádné komentáře:

Okomentovat