neděle 5. září 2010

Sportovní sobota

V sobotu jsem si po pátečním ponocování řádně přispal. Přestože jsem věděl, že Sandra je v pořádku, nemohl jsem dobře usnout a tak jsem to musel naspat ráno. Vstával jsem až o půl jedenácté - to se mi moc často nestává, abych vstával až takto pozdě. Navařil jsem si na oběd nějaké špagety v klidu poobědval a dal si po obědě ještě šlofíka. Na 16:30 jsme byli se Sandrou, Alicí a Pepou domluveni, že půjdem trochu zaházet frisbee, bylo krásně, tak nebylo co řešit.

Sandra si ještě byla prát a trochu se zdržela, takže jsme s Pepou a Alicí začli už v Moholtu. Viděl nás týpeček co hraje ligu frisbee na škole (ultimate frisbee) a pozval nás na trénink na dnes (neděle) večer. Bohužel tam ale jít nemůžu, páč už jsem domluvený na taneční (jdem se Sandrou vyzkoušet swing).

Průzkumníci na hradbách
Lezení po stromech
Šli jsme (stejně jako minule) do parku k pevnosti (asi 30 minut pěškobusem z Moholtu). Překvapivě tam bylo docela prázdno, žádní lidi s mobilními BBQ ... zvláštní, protože bylo fakt krásně (svítilo sluníčko a bylo i docela teplo) a lidi tady dělají BBQ kdykoli je sebemenší příležitost. Nejdříve jsme si jen tak házeli. Pak jsme začli vymýšlet různé hry - např. na prostředníka s frisbee a potom jsme hráli na branky. Byli jsme jen dva na dva, takže jsme se naběhali, jen co je pravda :) Nebylo to jednoduché dát gól ve dvou, ale bylo to super! Docela unavení jsme se šli ještě podívat na hradby, páč je z tama moc hezký výhled na fjord a do města. Ukázalo se že jsme nebyli zas tolik unavení, protože jsme začli dělat různé skopičiny - chození po rukou, stoj na hlavě, hvězdy a jinou gymnastiku. Nakoncec jsme ještě polezli po nějakých stromech. Prostě paráda - aktivní odpoledne, tak jak má být!

Unaveni po hře na branky
Backflip
Stoj na rukou
Hvězda

Žádné komentáře:

Okomentovat