sobota 11. září 2010

Jóga & výbava na trip & plány na víkend

V pátek jsem byl opět na lekci jógy - tentokrát to ale nebylo v Dragvollu, ale v Gloshaugenu a byla tam jiná lektorka. Taky tam bylo mnohem víc chlapů (aspoň 5 nebo 6 kromě mě). A musím říct, že to bylo fakt super. Jednak k tomu celou dobu hrála relaxační hudba a hlavně cviky byly jiné, vesměs malinko náročnější. Zakončovali jsme to stojem na hlavě s rukama chycenýma hlavy a rukama až po lokty na zemi (malinko těžší verze obyčejného stoje na hlavě, kdy jsou na zemi jen dlaně).

Myslel jsem si, že to co lektorka říká není zas až tak podstatné, stačí vidět co dělá a dělat to samé, ale např. těžko se okouká dýchání a jiné drobné detaily ... Tahle lektorka totiž zásadní věci říkala i v angličtině (přestože většina byla pořád jen v norštině), takže celé cvičení bylo mnohem efektivnější, páč jsem u toho lépe dýchal. Navíc brala ohledy i na lidi se zkrácenými svaly (tj. např. moje maličkost, z toho věčného sezení u kompu, ale byli i další jedinci a dokonce i některé slečny) a ukázala, jak se mají některé cviky dělat, když úplně nenapneme nohy. Prostě paráda.

Po józe jsem se byl projít do města. Přestože jsem byl docela vyšťavený, chtěl jsem se podívat do nějakých sportshopů, protože kvůli výletu na Lofoty potřebuju tak nějak karimatku, spacák a stan a tak nějak ani jedno nemám, že ... Spacák sice mám svůj z domu, ale to je jen letní spacák do teplot kolem +14 stupňů. Vzhledem k tomu, že Lofoty jsou tak trochu za polárním kruhem, neočekávám, že by ten spacák byl dostatečný :) Napsal jsem teda maila na ISU (to je ta studentská organizace internation studentů), esli někdo neprodává nebo nemá na půjčení spacák a karimatku. Měl jsem štěstí, protože se ozval nějaký Arab, že má spacák, který chce prodat. Bydlel naštěstí v Moholtu, tak jsem hned za ním skákl (bylo třeba jednat rychle, protože z 17 lidí, kteří jedem na ty Lofoty, jsme alespoň tři bez spacáku a jiného vybavení). Byl to naprosto nový spacák (ani jednou nebyl použitý) a vypadá docela bytelně - do velkých minusů není, ale když do něj vložím ještě ten svůj, budu jak v bavlnce. Navíc cena byla více než lákavá - jen 70 NOK (tj. méně než 250 Kč). Samozřejmě jsem to koupil.

Když jsem ve městě pozjišťoval normální ceny spacáků a karimatek, docela jsem se zhrozil. I ta nejvíc šitózní karimatka stojí 120 NOK. Spacáky (i ty slevněné) pak začínají na 300 NOK... Stan jsem nejlevnější (nutno říct, že asi dost blbý (ale lepší než nic), protože to ani nebylo ve sportu, ale v takovém shopu. kde prodávají úplně všechno od elektroniky až po kartáček na zuby a záchodový papír - mimojiné je to obchod, kde jsem koupil svůj MP3 přehrávač) našel za 299 NOK. Je pro tři osoby. Musím se domluvit s osatními, ale možná ho koupíme, páč 100 NOK na osobu ještě docela jde. A navíc se ho pak pokusíme prodat.

Fakt hodně utahaný a vyhladovělý (protože jsem chodil v kuse asi 3h, bez autobusu to halt trvá :)) jsem se vrátil, udělal jsem si karbanátky (v Bunnprisu bylo slevněné mleté maso, maso je tady jinak neskutečně, ale neskutečně drahé, takže je tady ze mě v podstatě vegetarián, s tím, že nejím teda moc zeleniny, protože je tady taky sakra drahá :)) s cibulí a snědl je s chili omáčkou a chlebem - mňam. Ještě mi i nějaké zbyly na sobotní oběd.

U večeře jsem přemýšlel, co budu dělat o víkendu. Sandře přijel boyfriend, Pepovi přijela Petra, Alice má nějaké soustředění s volleyballovým týmem a ostatní se chtěli učit ... Docela krize. Viděl jsem to tak, že si půjčím žďárák od Pascala a půjdu v sobotu někam do lesa. Za chvíli mi ale zavolala Mandy, že nemá na víkend žádný plán, že bychom mohli něco spolu podniknout. Takže jsme se domluvili, že v sobotu zajdeme na gymnastiku a pak se zkusíme k někomu nasomrovat na beach volleyball (v případě hezkého počasí) a v neděli, že dáme nějaký hike. Takže paráda - program na víkend by měl být :)

Žádné komentáře:

Okomentovat