úterý 21. září 2010

Den poté :)

Když jsem se včera v šest ráno vrátil potkal jsem na bytě akorát Nareu ... s tou se nijak extra nebavím, takže jsme si řekli akorát ahoj a odbyli obligátní otázku "How was your trip?" s obligátní odpovědí "It was great!".

Hned potom jsem šel do školy a pak do počítačovky - tam jsem včera strávil asi 4 hodiny (vyřizování všech e-mailů, sdělování zážitků lidem, kteří na výletě s námi nebyli, navíc doma začala škola a vzhledem k tomu, že jsem i tento semestr pořád cvičící Úvodu do informatiky, tak jsem musel vyřídit i nějakou koresponednci ohledně tohoto). Když jsem se odpoledne vrátil domů, tak tam zase nikdo nebyl. Rozhodl jsem se, že se vyprdnu na odpolední přednášky a cvika, protože jsem si potřeboval vyprat (což zabere čas a člověk tam musí být, protože musí vybrat věci po hodine z pračky a dát je do sušičky a po další hodině a půl je vyndat ze sušičky). V prádelně jsem potkal Pauline, která vypadala taky dost ospale (vůbec netuším proč :))

Pračka má fajnovou funkci, že pošle SMS, když je dopráno. Během praní jsem si udělal nějaké jídlo a pojedl. Během sušení jsem si řekl, že si dám na hodinku šlofíka. Budíka jsem si nedával, protože jsem si říkal, že mě SMS vzbudí (vždycky mě zbudila) ... nicméně spal jsem tak tvrdě, že mě SMS nevzbudila ani náhodou :) Když jsem vstal, oči zalepené ... správná mumie, konečně jsem potkal Meg a Mirijanu. Ty už z facebooku věděli že jsem zpět a čekali až medvěd vyleze ze svého doupěte :)

Popovídali jsme si, pokoukali na nějaké fota na facebooku (Alice už tam stihla mezitím nějaké dát) a pak přišel hlavní highlight celého dne - Meg se dala do uklízení :) Přišla na ni řada s vynešením odpadků a uklízením společných prostor našeho bytu. Byla to pro nás s Mirijanou neskutečná podívaná a sranda, protože Meg jako správná američanka rozhodně není žena v domácnosti a tak vidět ji s mopem a mycím prostředkem je úkaz :) Mirijana hned všechno zdokumentovala a během minuty vrazila na facebook, takže máme i fota :)

Zátiší s odpadky :)
Meg v zápalu boje :)

Žádné komentáře:

Okomentovat