čtvrtek 2. září 2010

Faktura za ubytování

Další věc, která se udála ve středu bylo to, že mi došel dopis. Totálně mě nenapadlo kontrolovat schránku, protože proč by mi měl někdo psát, že ... Naštěstí Meg si toho všimla a přinesla mi ten dopis. Bylo to moc milé psaníčko z officu mojich kolejí. Bylo to dost romantické ... jmenovalo se to "První varování" a pointa byla v tom, že jsem jim prý nezaplatil nájem za srpen a že bych tak měl učinit co nejdřív a zaplatit navíc 50 NOK pokutu za zpožďení. Přiložili dokonce i vyplněnou fakturu, jak pozorné. To se mi samozřejmě ani trochu nelíbilo, takže jsem hned u Meg na kompu zkontroloval, že peníze, které jsem jim přes internet banking poslal odešly a že jsem je poslal na správný účet. Všechna čísla seděla.

Vzhledem k tomu, že jsem opravdu neměl v plánu platit nájem za srpen (zhruba 9000 Kč po přepočtu) znovu, ve čtvrtek jsem hned po první přednášce zašel do officu poptat se co a jak. Když jsem tam viděl sedět dva týpečky se stejnou obálkou v ruce, byl jsem klidnější. Poptal jsem se esli mají stejný problém a oni, že jo. Příšel jsem za paní k přepážce a ta na to už asi byla připravená. Zeptala se, kdy a jakým způsobem jsem platil. Vysvětlil jsem jí to, ona koukla do výpisu jejich banky, řekla, že ty peníze došly. Sice po deadlinu, ale došly, takže nemusím nic platit, ani žádnou pokutu. Byla milá a všecko bylo během 5 minut vyřízené. Poptal jsem se esli to můžu zaplatit za všechny měsíce naráz (abych ušetřil za poplatky, které jsou za převod do zahraniční banky šťavnaté) a ona že jo. Takže v nejbližší době se moje konto smrskne o moc hezkou částku ... v podstatě víc než 2/3 stipendia padne jen na ubytování ... co už :)

Žádné komentáře:

Okomentovat