úterý 7. září 2010

Lidé okolo mě

Objevil se nám tu požadavek na objasnění toho kdo je kdo - uznávám, že se v tom člověk může snadno ztratit, takže se pokusím to trochu osvětlit :)

Štěpán - takový týpeček, který tady tomu blogu šéfuje, je to čech a trávím s ním drtivou většinu času tady
Pepa - čech, spolužák z Brna
Sandra - němka, moc milá a hodná slečna, kterou jsem potkal taky hnedka první den, studuje evropská studia
Alice - češka, potkal jsem ji hned první den, studuje mezinárodní vztahy
Tabea - němka, studuje mimo jiné i češtinu :)
Mandy - němka, studuje něco jako hydrogeologii - hodně sportuje a je moc hodná
Claire - francouzska, studuje chemii
Pascal - švýcar, sportovec každým coulem, hlavně lozí, správný týpek

Toto je hlavní jádro party, se kterou trávím 95% času, teď ještě spolubydlící.

Megan - američanka, moje spolubydlící - naprosto správný a pohodový člověk, moc dobře se s ní povídá
Mirijana (Mickey) - srbka, moje spolubydlící - studuje medicínu a je taky hodně v pohodě - dobře se s ní povídá, má hodně věcí v paži, takže je to v klidu
Narea - španělka, moje spolubydlící - studuje učitelství angličtiny ... bohužel její angličtina je dosti tragická (nedokáže se vyjádřit, má hrozný akcent a nemá slovní zásobu - toto je mimo jiné důvod, proč jsem ji v jedom z prvních postů představil jako Rachel - protože tam byla ještě s druhou španělkou a nedokázali ani vyjádřit kdo je kdo ...), navíc je strašná sólistka - všechny věci do kuchyně, které koupila ona si začla nechávat ve svém pokoji, takže abychom je mohli my použít, tak se musíme vždy explicitně zeptat a požádat o svolení - na to jsme s Meg a Mirijanou neměli nervy a koupili jsme si dohromady věci svoje další věcí je, že se pořád stýká jen s ostatními španěly, takže není moc šance, že by se její angličtina zlepšila ... navíc ty španěly máme dost často nalezlé v naší kuchyni - mě osobně to nijak nevadí, protože na pokoji trávím minimum času, jsem pořád někde pryč s lidmi zmíněnými výše ...

Sandra
Zleva - Tabea, Alice, Claire
Štěpán & Mandy
Megan
Pascal

2 komentáře:

  1. Díky za vyčerpávající popis!! :) Add Narea: není trochu podivné že budoucí učitelka angličtiny neumí anglicky?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nz :) Mělas mě upozornit už dřív ;)

    Jo podivné to je, ale dá se předpokládat, že měla úplně stejného učitele ... ale není jediná - všichni ti španělé mluví hodně, hodně špatně.

    OdpovědětVymazat