středa 24. listopadu 2010

Návštěva při večeři

V úterý na večeři jsem dělal pečené kuřecí nožky na česneku se zeleninou a hráškovou rýží. Povedlo se to a bylo to moc dobré. Jako dezert jsme měli takové placky (kupované) pomazané máslem a posypané cukrem a skořicí, ohřáté v troubě - mňam. S nápadem přišla Meg (!) a je to fakt moc dobrý dezert.



Když si tak s Meg spokojeně dlabeme a diskutujeme o vánočním koncertu (chceme jít těsně před odjezdem na vánoční koncert do katedrály, ale ještě nejsme úplně rozhodnutí, protože je to drahé jako prase ...) najednou slyšíme zvonek. Otevřu a za dveřma nějací dva týpci, začli hnedka anglicky, že prý jestli tady bydlím a že se omlouvají, že nás ruší od večeře, ale že tu mají takový pěkný časopis ... když týpek vytáhl z kufříku "Watchtower" už mi to bylo jasné a hned jsem ho utnul, že vím o co jde a že nemám zájem. Týpek byl neodbytný a zaargumentoval "Počkej, počkej, a četl jsi ten časopis? Jak můžeš vědět o čem to je, když jsi to nečetl?". To byl sice docela rozumný argument, ale zopakoval jsem mu ještě jednou, že fakt nemám zájem a z tónu jak jsem to řekl už i týpkovi bylo jasné, že fakt ne. Zkusil to teda ještě na Meg, kterou zahlídl jak sedí u stolu. Zeptal se mě "A ta tady bydlí taky?" O takovou příležitost přečíst si pěkný časopis jsem Meg samozřejmě nemohl připravit a prásknul jsem ji ;) Ta překvapivě též odmítla a časpois si nevzala :))

Když jsem za nima zavřel dveře, týpci se přesunuli o patro níž a zkoušeli to dál. Chtěli jsme vědět jak s nima vymetou ostatní, tak jsme stáli asi 5 minut ve dveřích a poslouchali. Docela sranda. Oni se totiž ti jehovisti snažili přesvědčit nějaké muslimy :)) Každopádně ač to byla docela nechtěná návštěva, postarali se nám o zábavu během večeře a o pár nových internal jokes :)

Po večeři si Meg šla zaběhat, já si šel zaběžkovat, když jsme se vrátili tak jsme si ještě po fyzické aktivitě dali trochu psychické - jak jinak než formou našeho oblíbeného Setu.

Žádné komentáře:

Okomentovat