čtvrtek 25. listopadu 2010

Hustá atmosféra :)

Tak nějak se nám v posledním týdnu zhoršily vztahy na bytě. Vytvořily se nám dva tábory. Já s Meg na straně jedné a Mirijana s tichou podporou španělky na druhé. Se španělkou se tak nějak nebavíme od začátku, ale je to více měné neutrální vztah ... téměř bez problémů, dokonce i v poslední době můžeme používat její věci (není to 100%, ale je to lepší než to bylo). Ovšem s Mirijanou se vyvrbily jakési potíže. Mirijana totiž kouří a to tak, že hodně a navíc uvnitř, ve svém pokoji. To je samozřejmě zakázané a totálně se za to platí 3000 NOK, když se na to přijde ... to je mi samozřejmě upřímně jedno, protože by to platila ona. Co mi ale vadilo hodně je to, že ten smrad jsme měli v kuchyni a následně i v našich pokojích. Hlavně v pokoji od Meg (má ho vedle Mirijany) to bylo někdy cítit fakt brutálně - stačilo tam být pár minut a už člověku smrdělo oblečení.

Ze začátku to bylo relativně v klidu, protože chodila většinou kouřit ven, ale jak se ochladilo, tak se ji přestalo chtít (ono se jí přestalo chtít dělat mnohem víc věcí, např. umývat nádobí apod.). Ona obecně je líná a tu svou tlustou prdel moc často nezvedá a z pokoje vychází jen velmi zřídka. Obecně je její životospráva dost brutální. V podstatě nejí (s výjimkou nějakých snacků), jen pije kafe (tak 8 kafí denně není výjimkou) a kouří. Spát chodí v 8 ráno a vstává ve tři hodiny odpoledne.

Už během posledního měsíce, kdykoli to bylo v kuchyni fakt cítit, jsem ji poprosil, aby chodila ven, že se nám to s Meg nelíbí a že to fakt jde cítít a my jako nekuřáci poznáme i nepatrné množství. Vždycky to ale bylo jen s výsledkem "Sorry, jasně, jasně, chápu." a vyběhla s neutralizačním sprejem, který samozřejmě houby pomůže, protože to svinstvo je pořád ve vzduchu, že. Když jsme se ale před 14 dny vrátili s Meg domů a otevřeli dveře, bylo to brutální. Mirijana tam měla u sebe v pokoji nějakého týpka na návštěvě a v kuchyni byl regulérní dým jak v hospodě. Totálně jsme museli otevřít okno v kuchyni a 10 minut strávit na chodbě na schodech a čekat než se to v bytě vyvětrá do stavu, že se tam dá dýchat.

Další den jsme si společně dali řeč s Mirijanou. Oba naráz jsme ji poprosili ať nekouří v pokoji, že se nám to nelíbí a že by měla chodit ven, jako každý jiný. Fakt jsme byli hodně slušní a použili jsme kouzelné slovíčko "please" dokonce několikrát. Výsledkem bylo, že se Mirijana nasrala, protože "Ona si taky přece na nic nestěžuje, tak proč si my stěžujeme a navíc ona se tak snaží - kouří z okna a mrznou ji prsty ...", tzn. ve výsledku jsme byli my dva s Meg ti špatní. S kouřením se ale nic nezměnilo - další den jsme řešili něco u Meg v pokoji a nechali jsme otevřené dveře do kuchyně. Najedou se k nám opět dostala ta výtečná vůně. Když jsme otevřeli okno, uvědomili jsme si že to nebyl nejlepší nápad, protože tím, že Mirijana vyfukovala ten kouř z okna, tak to přes to naše jěště víc nalezlo do pokoje.

Meg napsala na lísteček "Please, stop smoking inside!" a přilepila to Mirijaně zvenku na dveře. Já i Meg jsme pak šli do školy a když jsme se vrátili na dveřiích byla odpověď "I fuckin' did! Now get of my back!". A od té doby opravdu přestala kouřit na bytě! Je to paráda, mít tam čistý vzduch (pravda, trochu hustší atmosféru :)). Mirijana neodpovídá ani na "čau" a kdykoli jde ven kouřit tak práskne dveřma.

Každopádně jsme se s Meg shodli na tom, že je to takhle mnohem lepší :) Vždycky když pak vidíme plný dřez špinavého nádobí od Mirijany a zasviněný sporák od španělky tak si tak krásně představíme jaké by to bylo parádní kdyby jsme tam bydleli jen sami dva, místo jejich pokojů bychom měli obývák, s velkým gaučem, krbem a spoustou svíček ... nádhera ... no a pak z pokoje vyleze Španělka nebo zapiští ze svého pokoje do Skypu a představa je v čudu :))

Ve středu večer když jsem se vrátil mi španělka taktně naznačila, že bych měl vynést odpadky, že to prý smrdí (je pravda, že koš je skoro plný, ale to co tam hlavně smrdí je nádobí od Mirijany, které je v tom dřezu už tak 14 dní). S Meg jsme to měli v plánu vynést další den, takže jsem to nijak nehrotil a řekl jí, ať se nebojí, že to pořešíme. Když nepochodila u mě, šla klepat na dveře k Meg. Ta ji řekla to samé. Pak ji tam přišly ty její upištěné kamarádky, takže jsem si zavřel dveře a zalezl do pokoje. Meg si nechala dveře maličko pootevřené. Tak zhruba za půlhodiny mi Meg volá (na mobil, nechtělo se ji jít přes "nepřátelské uzemí" v kuchyni :)) že si právě vyslechla krásný rozhovor Mirijany a španělky. Bavily se jak jsme my dva hrozní, jak děláme bordel v kuchyni a nevynášíme odpadky. Mirijana španělce řekla, že si to ale musí s náma vyřídit sama, bo ona se s náma nebaví a už nikdy nebude. Ony dvě to holt budou mít těžké, bo jedna s náma mluvit nechce a ta druhá neumí anglicky :))

Dneska ráno jsem měl přednášku, takže jsem nebyl doma. Když jsem byl na cestě domů, volá mi Meg, že jsem zase přišel o fun. Mirijana se španělkou se opět ráno o nás bavili. Meg zaslechla naše jména tak zbystřila. A zase, že prý nic neděláme, ani nádobí si po sobě neumyjeme atd. To už totálně Meg nevydržela a šla jim do kuchyně říct, jak se věci mají. Mirijana prý neřekla ani slovo, svěsila hlavu a nasraně odešla. Bodejť by ještě něco řekla, všechno nádobí, které ve dřezu bylo, bylo její. My si s Meg po sobě vždy umyjeme nádobí hned jak dojíme - když vařím já tak umývá Meg, když připravuje jídlo ona, tak umývám já. Španělka Meg tradičně nerozuměla, takže ta byla pak zticha, bo nevěděla která bije :))

Škoda, že jsem nebyl doma ... ale Meg to přečíslení zvládla dobře. Když jsem přišel domů, udělali jsme si pěkně steaky na oběd, pořešili jak by měl vypadat ten gauč a krb a šli se oba učit :)

1 komentář: