pondělí 29. listopadu 2010

Učící dny

Čtvrtek odpoledne a většina pátku byla pro mě učící. Může za to Meg páč ta má neskutečně dobrou morálku co se tudia týče. Ona tady (a ne jen tady, ale i v US) jede na samá áčka. Cokoli jiného je pro ni fail. Už má dva examy za sebou a z jednoho se vrátila s tím, že věděla naprosto všechno na co se ji tam ptali a že to bude na 100% áčko a z druhého se vrátila naštvaná, že to bylo trapně jednoduché, že byla připravená na těžké otázky a že ty jednoduché skoro přeskakovala, když se připravovala, takže se bojí, že by to mohlo být béčko :) Tak jsem se s ní vsadil o wafli, že dostane áčko. Jsem o tom totálně přesvědčený, takže už se na tu wafli těším.

Její průměr v US je něco přes 3.8. To nezní zas až tak dobře, co? :) Ono je to tím, že oni to počítají obráceně, 4.0 je nejlepší co člověk může získat a 1.0 nejhorší. Tzn. přepočteno na naší stupnici by měla průměr kolem 1.19, slušné, velmi slušné. Její (starší) ségra teď studuje PhD a za celý svůj život nedostala nic jiného než A, od základní školy až po PhD má průměr 4.0. Takže rodiče díky tomu očekávají excelentní výsledky i od Meg ...

Začlo to tím že jsme se ve středu vrátili z venku (Meg z joggu, já z běžkování) a byli jsme totálně promrzlí, tak jsem udělal čaj a během toho co jsme to popíjeli, jsme si oba vytáhli nějaké studijní materiály. Z nějakého důvodu mě Meg dokázala namotivovat na to se tady i trochu učit. Začli jsme spolu studovat v kuchyni pravidelně. Ideální místo - je tam velký stůl, kde si rozložíme věci (absenci kompu jsem nahradil tím, že mi Meg u ní ve škole vytiskla potřebný matroš) a je tam klid - což je způsobeno především tím, že se naše spolubydlící s náma nebaví :) Když Mirijana prochází na záchod tak se na nás ani nepodívá :))

V průběhu si uděláme vždycky přestávku na nějaký fajný song - např. soundtrack z Grease (Pomáda) a jiné kravinky a hnedka se učí líp :)

Žádné komentáře:

Okomentovat