čtvrtek 4. listopadu 2010

Večeře u mě

Ve středu se opět konala prezentace nějaké firmy. Mělo to být v hotelu Vega ve městě - tzn. opět zřejmě luxus. Vzhledem ale k tomu, že jsem měl na 8 přednášky v Gloshaugenu a pak jsme měli se Sandrou Global English v Dragvollu a pak bychom zase měli jít pěšo zpět do Gloshaugenu, kde by nás teprve vyzvedly autobusy a zavezly do města, tak jsem se rozhodl, že na tuhle akci prdím. Jen cesty Gloshaugen -> Dragvoll -> Gloshaugen zaberou alespoň hodinu a půl ... Navíc ani nebylo jisté, že nás tam pustí, protože nám systém nedovolil se zaregistrovat (jako asi bychom se tam protáhli, jak posledně, kdy jsme prostě počkali a když byla volná místa, tak nás tam v klidu pustili, ale stejně nebylo to na 100%).

Sandra tam sama jít nechtěla a tak jsem se rozhodl, že jako náhradu udělám večeři u mě. Meg mi též naznačila, že by bylo moc fajn pojest nějaké normální jídlo, protože v úterý jsem kvůli tomu semináři neměl potřebu vařit a tak ona doma tlačila First price pizzu a Mac & cheese :))

Udělal jsem steaky z lososa s bramborem se zeleninou na másle. Koupil jsem tentokrát pořádné steaky (takže to samozřejmě bylo dražší - asi tak třikrát než ty nejlevnější plátky lososa - ale díky spoustě večeří a obědů zdarma jsem ušetřil, tak nemusím žít 100% na First price, stačí jen tak 95% ;)) Rozdíl v chuti je opravdu poznat, ne že by ten levný losos nebyl dobrý, ale není prostě tak dobrý :) Sandře i Meg chutnalo, takže jsem byl rád. Po večeři jsme, jak jinak, zahráli pár partiček Setu.



Další věc, kterou jsme se Sandrou ve středu pořešili byl plán na víkend. Původně jsem chtěl jít na výlet organizovaný školou kam chodí Meg. Byl to výlet na rybářské lodi na otevřeném moři + hiking přes celý víkend, za 300 NOKů člověk měl všecko - dopravu, ubytování, jídlo. Prostě luxusní nabídka. Meg hnedka napsala týpkovi co to organizuje jestli by náááhodou, pokud budou volná místa, nemohl jet i student NTNU ... týpek se na to bohužel ale vůbec netvářil. Zkusila pak napsat ještě někomu jinému, ale taky nic. Holt ta cena je značně dotovaná a HiST (to je ta business school) nechce platit za studenty jiné univerzity ... dává to smysl. Každopádně když to padlo, tak jsme se Sandrou operativně během přestávky Global English vymysleli cabin trip. Po přednášce jsme šli zjistit na internet do knihovny, která chata je volná, napsali jsme ostatním lidem a dneska jsem chatku zamluvil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat