pátek 5. listopadu 2010

Čtvrteční prezentace

Po středeční vynechané prezentaci jsem se cítil provinile ... bylo to moje první vynechání prezentace ... taková nezodpovědnost! Nechtěl jsem toto dopustit znovu a tak jsem se rozhodl, že tu čtvrteční si nenechám ujít ;)

A dobře jsem udělal! Nebylo to nijak dlouhé a aspoň slajdy byly v angličtině. Ze začátku tam teda sice něco valil týpek, to byla nuda, ale tu první část zachránil mp3 přehrávač. Ke konci jeho speeche mi ale došly baterky a tak jsem se trochu bál. Každopádně druhou půlku měla na starost hodně moc pěkná slečna, takže mi ten přehrávač nechyběl a krom poměrně zajímavých animací (simulace crach testů), které měla na slajdech se bylo opravdu na co dívat :)

Večeře byla jak už je zvykem luxusní - krevety (jedak klasické malé, ale taky obří, které byly naprosto delikátní), losos, saláty, olivy, masové kuličky, kořeněné toasty a různé druhy dresingů ... paráda. Klasikou bylo pivko a nějaké ty Pepsi / 7up.

Zhruba v půlce večeře si k nám (byl jsem tam s Pepou a Thomassem) přisedla ta slečna co to prezentovala a začala si s náma povídat. Tohle je vždycky to, čeho se tak trochu bojíme - že si k nám sedne někdo z prezentátorů, protože tím jaksi zjistí, že neumíme norsky a že jsme z té přednášky tím pádem měli leda tak kulové. Slečna byla ale moc milá, omluvila se nám, že to neodpřednášela v angličtině a asi tak 20 minut jsme si povídali. Příjemné. Totálně bych do ní neřekl, že v SimLinku a Matlabu valí takové brutalní numerické výpočty a computational fluid dynamics simulace ... dobrá borka.

Během večeře jsme s Pepou taky zesumarizovali kdo na kolika prezentacích s obědem/večeří zdarma byl. Je to v klidu, vedu žebříček :) [Já: 6/7 Pepa: 5/7 Sandra: 4/7 Thomass: 3/7] Člověk tím tady fakt znatelně ušetří. Je to opravdu poznat, protože mnohem méně často chodím do obchodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat