pátek 19. listopadu 2010

Večeře u Thomase

Na středu večer jsme byli pozvaní na večeři k Thomasovi ... no byli pozvaní ... tak trochu jsme se pozvali sami. Thomas totiž chtěl tak nějak pozvat jen Meg, ale ta jeho úmysl totálně nepochopila a myslela, že to je prostě obecné pozvání tak o tom hnedka řekla mně, že na středu nemusíme nic na večeři vymýšlet, že máme vystaráno :) Mě se to moc nezdálo a raději jsem se Meg zeptal, jestli náhodou fakt není pozvaná jen ona. Prý že ne.

V úterý večer jsme byli v kolejní kavárničce a Thomas tam byl též, tak jsem tak nějak naznačil, že mi Meg říkala něco o večeři ve středu pro nás ... Thomas vypadal značně zaskočeně, ale když se do toho přidala i Sandra jako že je to super, že pro nás plánuje večeři už se z toho nedokázal vyvléct a nakonec to opravdu byla večeře pro všechny.

Koupil celého lososa (včetně hlavy, kůže, prostě celou rybu), vykuchal to a vrazil do trouby. Udělal k tomu výbornou houbovo smetanovou omáčku (hodně mi připomínala polívku, kterou doma děláme na vánoce). Bylo to opravdu delikátní a bylo toho hodně. Napráskali jsme se solidně. Každý donesl nějaký dezert, takže když jsme se pak dívali na videa s extrémném lyžováním, bylo pořád co pojídat ... parádní :)



Žádné komentáře:

Okomentovat