středa 18. srpna 2010

Tour de Prague

Celá cesta začala v sobotu 14.8. 10:30 ráno, kdy jsme s Pepou a Markétou vyrazili z Brna busem Student Agency do Prahy, odkud jsme měli letět ... letenky jsme měli až na neděli k večeru, takže jsme chtěli ještě trochu užít Prahy a rozloučit se.

Lístky na autobus jsem kupoval už dřív, studentské pro všechny. Opět jsem potvrdil svou výjimečnost (čti: debilitu, pozn. autora) tím, že můj ISIC byl tak trochu prošlý (nemám koupenou přelepku), takže jsem si hnedka na začátku krásně jak za mlada připlatil, protože studentskou jízdenku mi slečna neuznala :) každopádně cesta byla v pohodě, žádné zpoždění, za dvě a půl hodiny jsme vystupovali v Praze a za chvíli (po překonání všech překážek v podobě rozhopaných tramvajových zastávek a vstupů do metra) jsme dorazili k Markétě a Hanče na byt.



V Praze jsme potkali Vlastu se Slvákem, kteří tam byli na výletě, tak jsme spolu protrajdali Petřín a okolí, poseděli v cukrárně, docela pohodka. Večer jsme si zašli na nějaké to pivko a pak jsme si na bytě dali "Funny YouTube videos session" ... a v neděli též ... zazpívali jsme si klasické songy typu "Waka waka", "Nasral Franta", "Ostrava" a jiné ... Zkrátka byla to pohodička v Praze ... díky Markéto a Hančo! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat