středa 17. července 2013

Kyrgyzstán - 29.6. - Deštivý den

Budíček byl plánovaný na 7, ale protože bylo mega hnusně a pršelo, protahovali jsme to až jsme nakonec vyšli asi po 12. Mně to maximálně vyhovovalo. Bylo mi sice ráno líp, ale potřeboval jsem nabrat síly a každou hodina ležení ve stanu navíc jsem ocenil.

Poté co jsme vyrazili začlo poměrně záhy pršet, takže jsme zmokli. To mi ale zas tak nevadilo - měl jsem dobrou goráčovou bundu a nepromokavé kalhoty, takže jsem byl v suchu. Dokonce padaly i kroupy. Počasí se měnilo každý 20 minut (a to nepřeháním). Když jsme došli na konce údolí před stoupák na sedlo, kam jsme chtěli dojít, začalo brutálně lít. Rozhodli jsme se zakempit (byla tam i dvojka Švýcarů, kteří ale měli guida a ten říkal, že nemá smysl jít dál a že je lepší zakempit tady).

Takže jsme za celý den ušli asi 5km a 200m převýšení. Spali jsme tedy ve 3000 m.n.m. Mě to myslím dost pomohlo, protože relax day (a taky pořádná aklimatizace) se mi hodil. Pak už mi bylo výrazně líp a krom kašle už jsem byl v cajku.

Žádné komentáře:

Okomentovat