úterý 2. září 2014

Eurotrip part 1: Warszawa, Brno, Ústí nad Orlicí, Praha

Přelom srpna a září byl ve znamení cestování a potkávání se s přáteli, to vše pak proloženo práci. Ve skutečnosti by se tři týdny od 18.8. do 7.9. daly bez nadsázky nazvat Eurotripem. Eurotripem bez jediného dnů formální dovolené z práce. Ve zkratce to byla cesta Warszawa - Brno - Ústí nad Orlicí - Praha - Belfast - Lyon - Brno - Zlatě Hory / Jeseník - Warszawa.

Začalo to tím, že jsem měl v Kentico brněnském officu školit studenty. Školení bylo od čtvrtku do pátku po osmi hodinách, tj standardní pracovní doba, zpříjemnění bylo ovšem hne v několika věcech - jednak se mnou mohla jet Iza, protože si domluvila ,že ty tři dny bude pracovat remote, a taky protože jsem mohl potkat známé a kamarády jak z Kentica (což se znásobilo tím, že jsme vydali verzi, takže v pátek byla Kentico party) tak outdoor lidí, se kterými jsme chodili po horách.

V sobotu ráno jsme s Izou zamířili do Ustí nad Orlicí, kde jsme byli pozvání na svatbu kamarádů Vlasty a Mchala z výšky. To byla super příležitost pokecat po dlouhé době s dalšími kamarády z Výšky, mezi kterými byl i Martin, který přijel na tu svatbu z Kanady.

Z Ústí nad Orlicí jsem zamířil do Prahy (Iza bohužel musela domů do Varšavy ovuli práci), kde jsem potřeboval přespat, protože jsem odlítal z Ruzyně v pondělí brzo ráno. Shodou okolností se na žádost o prespanina FB ozval bývalí spolubydlící s tím že nás druhý spolubydla z Brna též bude zrovna v Praze, protože z tama odjíždí dál. Takže neděle večer v Praze znamenala potkat kamarády, které jsem taky už hodně dlouho neviděl. Setkání bylo parádní, bylo hodně zajímavé se potkat po takové době a sledovat kam se kadý z nás posunul (sranda je, že jsme všichni studenti PhD :-))

 V pondělí v 7 ráno jsem odlítal z Ruzyně pracovně na týden do Belfastu.

 Fotky ze svatby:






Žádné komentáře:

Okomentovat