pátek 19. září 2014

Eurotrip part 4: Brno, Zlaté Hory, Paprsek, Warzsawa

Po návratu z Lyonu mě čekal týden práce z Brna. Původně jsem se chtěl vrátit ještě na ten týden do Varšavy, ale protože jsme s Izou měli jet v pátek na svatbu, která byla na Paprsku, já v pondělí ráno musel pracovat a z Lyonu do Varšavy se v neděli nedalo rozumě dostat, letěl jsem do Prahy, kam bylo spojení dobré a pak Studentem do Brna, kde jsem až do čtvrtku kempil v práci.

Po práci to pak bylo ve znamení potkávání dalších lidí, takže každý den bylo co dělat a uteklo to docela rychle. Ve čtvrtek jsem se pak přemístil do Zlatých Hor, kam pak v pátek odpoledne dojela i Iza abychom v sobotu ráno jeli na Ramozovou odkud jsme šli pěšky na Paprsek, kde byla svatba.

Cesta z Ramzové na Paprsek byla srandovní, protože jsme měli batohy a já například ještě fusak se sakem :D Takže se lidi dívali divně co za lidi si vyšli na procházku takhle "outdoorově" vybavení :-)

Bylo ale celou dobu krásně a i svatba byla super, takže to stálo za to. Cesta v neděli domů do Varšavy byla hodně náročná, protože z Ramzové jak všichni víme je nahouby spojení, takže jsme museli přes Zábřeh, Olomouc, Ostravu a ještě lak měl zpoždění, takže po krásných 13 hodinách od toho co jsme vyjeli z Ramzové jsme byli doma :D Přestože ty tři týdny na cestách byly příjemné a potkal jsem spoustu lidí, které jsem dlouho neviděl, byl to příjmený pocit být zase doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat