sobota 7. září 2013

Itálie - 30.8. - Prezentace příspěvku

Pátek byl den, který byl opravdu z většiny ve znamení konference a to protože se právě v pátek odehrával PhD workshop, na kterém jsem i já prezentoval svůj článek.

Na konferenci jsem dorazil hned od rána - na keynote SDM. Týpek co to přednášel tak byl neskutenčý machýrek, přišel o 10 minut po tom, co to mělo začít (asi si spetl to pravidlo, že je dobré být na místě 10 min před začátkem ...) a jak začal mluvit tak si rozbalil sáček gumových medvídků a během toho co mluvil je začal žvýkat ... tohle mi přišlo ... řekněme nevhodné. Nicméně týpek věděl o čem mluví a ten talk byl zajímavý přestože jako člověka bych ho přetáhl ocelovou tyčkou, topic byl zajímavý a poslouchalo se to (když opomenu jeho machrování) dobře.

Pak jsem ještě chvilu zůstal na SDM, protože to byl víceméně workshop, který mě zajímal nejvíc, protože se týkal toho co děláme my. Zajímavou přednášku tam měla jedna holčina z Zurichu. Přednáška byla zajímavá ze dvou důvodů - jednak slečna byla zajímavá, mladá (řekl bych tak o 2 roky starší než já) a pěkná a druhak téma taky dávalo smysl.

Moje vlastní prezentace dopadla dobře. Dokonce lépe než bych čekal. Byl jsem až poslední v daném bloku, takže jsem si poslechl tři předchozí PhD prezentace. První měl Tomáš - ten ji měl hodně dobrou a taky zajímavou, protože se týkala similarity searche. Po něm šla prezentovat slečna z Řecka. Její přednáška byla zajímavá tentokrát jen z jednoho důvodu a to toho, že ta slečna byla fakt hezká. Bohužel nikdo moc nerozuměl tomu, co říkala, protože měla tak brutální akcent, že se to moc nedalo. Nicméně krom toho, že nikdo nevěděl na co se má zeptat v následné diskusi si to většina lidí užila, protože ji to prostě fakt slušelo. Potom následoval týpek, který mě docela uspal, což nebylo úplně vhodné vzhledem k tomu, že jsem po něm měl prezentovat. Nicméně mi to nahrálo do karet v tom, že jsem to měl připravené jen na 15 minut místo 30 jak to mělo být a nikomu nevadilo, že jsem to vzal věcně a krátce - naopak, lidi to pobrali a u mojeho paperu byla jednoznačně nejdelší diskuse, což bylo dobře. Nakonec to bylo 30 minut jak u ostatních, ale feedback a diskuse je lepší než tam žmoulat nějaké definice.



Po prezentaci jsme měl opět rande s Izou :) Chtěl jsem ji "vzít" na jiné místo, ale jinde buď neměli WiFi, nebo bylo zavřeno nebo tam ze zahrádky nebyl hezký výhled, takže jsme byli nakonec v té samé kavárně co předtím. Bylo to opět super. Rande se malinko protáhlo, takže jsem pak šel rovnou na sraz s Anett, se kterou jsme byli domluvení, že zajdem na večeři. Přidali se k nám jiní dva Němci, z nichž jeden byl starší (postgrad) a bylo vidět, že je schopný, ale taky ambiciózní (na můj vkus možná až moc), ale byl v klidu. Nejdřív jsme zašli jen tak na pivko, protože jsme ještě nebyli hladní a pak až na večeři. Ten němec dotáhl lidi ze svojeho labu (včetně svoje superviora) a najednou nás bylo 11. To by ničemu nevadilo, jen kdyby nás ti Němci nevzali do mega-fancy drahé restaurace. Já chápu, že jim je to šumák (jednak to pro ně není tak drahé, ale hlavně jim to platí škola) ale mě s Anett to tak úplně šumák nebylo. Navíc jsme ještě seděli tak nešikovně, že jsme s Anett byli relativně daleko od sebe, takže jsme museli většinu času poslouchat opět vědecké kecy o tom jaký mají research, odpovídat na otázky co za research děláme my atd. atd. No, dokázal bych si představit i příjemnější večeři, ale bylo to spoko :) Zdrhli jsme s Anett relativně brzo, takže cajk.


Žádné komentáře:

Okomentovat