sobota 27. dubna 2013

25.4. - Poprvé na hokeji - CZE:FIN

Na čtvrtek večer jsem měl s Tondou koupené lístky na České hry, které se již nějakým rokem hrají v Brně. Už dlouho jsem se chtěl poprvé konečně dostat na hokej na živo a ideálně na nároďák. No a tohle přesně hrálo do karet - lístky jsme kupovali už dávno, hned jak začal předprodej.

Super je, že stadion je asi 10 min pěcha z práce, takže jsem šel přímo, protože to začínalo v 18:00. Na staďáku hned securiťáci chtěli vidět batoh a zakázali mi pití, takže jsem ho tam musel nechat (asi aby lidi neměli čím házet nebo tak něco).

Seděli jsme ve čtvrté řadě na straně, kde 2 třetiny byl český tým. Na brněnském stadionu je super to, že je opravdu malý. Bylo krásně vidět úplně všecko a ze čtvrté řady obzvlášť. A byl to fakt zážitek! Zápas byl super (i když bylo vidět, že to není mistrovství nebo olympiáda a hráči se místy šetřili - na obou stranách).

Je to opravdu jiný level, než to sledovat v televizi. Člověk má fakt přehled kde se co děje, kdo je u puku, ale hlavní je samozřejmě ta atmosféra! Bylo tam silné fanouškovské jádro v sektoru na stání na straně české střídačky. Bubny, skandování, pokřiky. Byly i mexické vlny :)

Co se mi nelíbilo byly pokřiky některých ožratých lidí klidně před vlastníma malýma děckama, ale moc toho nebylo a myslím, že to bylo pořád v rozumných mezích. Celkově to byl super zažitek, taky protože jsme vyhráli 3:2 :)

Žádné komentáře:

Okomentovat