sobota 27. dubna 2013

22.4. - 24.4. - Výjezní zasedání TLs

Na první tři pracovní dny tohoto týdne byl naplánován pracovní výlet - výjezdní zasedání manažerských pozic. Bylo to již druhé zasedání (na tom loňském jsem nebyl, kvůli škole), tentokrát se konalo v Jeseníkách, konkrétně na chatě u Starého města p. Sněžníkem.

Plán byl první den se věnovat výhradně práci a pořešit všechna témata, která byla naplánovaná, druhý den pak výlet na Kraličák (alternativa pro ty, co nechtěli výšlap byl výlet na Dlouhé Stráně + byla skupina kuchařů, kteří vařili guláš pro ostatní až se vrátí).

Vyjeli jsme v 8 ráno z Brna autama, já jsem jel s Tondou, Lukášem a Martinem. Cestou jsme se stavili u Martina doma (ukázal nám barák, který spravuje a kde žije). Vyjeli jsme jako poslední a kvůli několika zastávkám jsme taky poslední dojeli. Když kluci před náma jeli Hanušovicema, neodolali a koupili bečku Šeráku (volali nám esli mají vzít velkou nebo malou, řekli jsme, že malou, protože přece je to pracovní zasedání). Tonda pak později po cestě ... "Hm ... doufám, že to nenarazí hned, potřebujem pořešit dnes všechny ty věci. Ale ne, nenarazí ... oni se mě bojí". Zhruba za 10 minut volali kluci znova s tím, esli už jsme za Hanuškama, nebo tam teprve budeme projíždět. Že prý bečka dochází a už je tam tak třetina, ať koupíme ještě jednu :D Takže jsme se zastavili v Hanuškách, koupili další bečku šeráku a taky hafo masana gril, protože jsme se dozvěděli, že je tam luxusní venkovní gril.

Dojeli jsme a zábava v plném proudu. Akorát se šlo na oběd. Tam se to ulidnilo a po obědě až do večera jsme opravdu řešili věci. Samozřejmě neformálně a každý si popíjel to pivko, ale řešilo se. Bylo super, že jsme všechno mohli dělat venku, protože bylo opravdu nádherně.

Další den nás čekal výlet na Kraličák. Vedoucím jsem byl já, přestože stav mojeho kolena mi nedovoloval se držet pořád vepředu. Terén byl celkem náročný, protože tam bylo ještě hafo sněhu (místy po kolena), který odtával a všude tekly potůčky odtátého sněhu. Takže během chvíle jsme všichni měli bazénky v botách. Ale čupali jsme a vrchol jsme dobili :) Dolů jsem se bál jak to zvládne koleno, měl jsem ale s sebou trkové hůlky, takže jsem se hodně podpíral o ně, šel jsem pomalu a bylo to spoko. Super výlet.

Po návratu na nás čekal Jurajův ultimátní guláš, který po výletu velice bodl. Pak jsme ještě pořešili jedno pracovní témátko a pak už jen volná zábava. V chatě (baráku) byl i billiard, takže jsme s klukama hráli - velice relaxačně a spíš jsme si z toho dělali s Kubou prdel, ale bylo to super.

Další den ráno se jelo směr Brno - přímo do práce, kde jsem zůstal až klasicky do pěti. Bylo to divné z jakoby víkendu přejít přímo do práce. Ale tak proč ne :) Bylo to super odreagování a přišli jsme díky výletu i trochu chycení od sluníčka. A tak to má být.


Žádné komentáře:

Okomentovat