sobota 5. ledna 2013

28.12. - 1.1. - Sylwester w Bieszczadach

Na letošního silvestra mě Iza pozvala na chatu, kterou organizovali její kamarádi (převážně skauti ze Štětína). Místo se jmenovalo Suche Rzeki a bylo to na Polské straně Polsko-Slovensko-Ukrajinských hranic, v horách Bieszczady. Přirozeně jsem chtěl být co nejdýl s Izou a tak jsem tam jel už 28.12.

Samozřejmě to bylo daleko jak cyp a spojení stálo za houby, ale cesta tam se vyřešila velice elegantně tak, že mě ségra s manželem hodili ze Zlatých Hor do Krakova autem (oni si tam po kratším přemlouvání z mé strany jakože udělali výlet) a pak přímákem z Krakowa do Ustrzyk Dolnych kde na mě počkala Iza a její grupa z Varšavy. Odtud jsme si objednali minibus až do Suchych Rzek, kde už většina lidí byla.

Cesta zpět už byla horší (navíc jsem tak trochu v Krakově nastoupil do špatného vagónu a tak jsem si dal dvě extra hodinky čekání v Bohumíně) - trvala se vším všudy (čekání atd.) skoro 20h. Ale stálo to za to, rozhodně.

Ze začátku jsem se trochu bál, protože přecijen jsem byl jediný Čech mezi dalšími pětadvaceti Poláky, ale nakonec to bylo naprosto geniální od začátku až do konce. Lidi byli super a co hlavně - tahle skupinka se uměla bavit. Zpívalo se, tančilo se, hrálo na kytary! Tak to má být. A hlavně se nebáli lidi se mnou mluvit, byli ochotní mluvit i anglicky, takže bez problémů. A hlavně tam byla Iza, že :)

Výlety na hory byly taky parádní. Dva ze tří dnů jsme měli dokonce víc než skvělé slunečné počasí. Jednoznačně nejlepší silvestr za posledních x let.




Žádné komentáře:

Okomentovat